hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > روزنامه اصولگرا: هاشمی‌رفسنجانی تاثیری در رهبر شدن آیت‌الله خامنه‌ای نداشت اما آن را به نام خود ثبت کرد

روزنامه اصولگرا: هاشمی‌رفسنجانی تاثیری در رهبر شدن آیت‌الله خامنه‌ای نداشت اما آن را به نام خود ثبت کرد

روزنامه جوان نوشت: مرحوم هاشمی آن سخنان را پس از اینکه متوجه شد رأی خبرگان به شورایی‌شدن رهبری نیست و پس از آنکه چند نفر از خبرگان به توصیه امام اشاره کردند و قضیه را تمام شده می‌دید، نوعی بهره‌برداری از فرصت را غنیمت شمرد و آن سخنان را به نام خود در تاریخ ثبت کرد.

روزنامه جوان نوشت که هاشمی‌رفسنجانی تاثیری در رهبر شدن آیت‌الله خامنه‌ای نداشت و فرصت را غنیمت شمرد و به نام خود ثبت کرد.

به گزارش جوان، یکی از ایراداتی که به رد صلاحیت آقای روحانی گرفته شده، آن است که برخی گفته‌اند این نوعی آینده‌نگری است برای مانع‌شدن از تأثیر او در سرنوشت آینده کشور. این حرف چند اشکال دارد. اولی همان است که گمان می‌کنند رأی یک نفر در خبرگان آینده بیش از رأی دیگران اثر دارد. که این از همان خوی شخص‌پرستی آنان است. یا اینکه گمان می‌کنند یک شخص می‌تواند روی نظر بقیه اثرگذار باشد و مصداق قبلی آن را تأثیر سخنان مرحوم هاشمی در خبرگان بعد از امام می‌دانند.

این روزنامه سپس نوشته است: اولاً مرحوم هاشمی آن سخنان را پس از اینکه متوجه شد رأی خبرگان به شورایی‌شدن رهبری نیست و پس از آنکه چند نفر از خبرگان به توصیه امام اشاره کردند و قضیه را تمام شده می‌دید، نوعی بهره‌برداری از فرصت را غنیمت شمرد و آن سخنان را به نام خود در تاریخ ثبت کرد. پس خبرگان چندان هم دنباله‌رو پروپاگاندای یک عضو آن مجلس نیستند و آن هم شخصی که در مقایسه با مرحوم هاشمی، چنان است که به تصریح خود آن مرحوم، رأی ۳درصدی داشت و با حمایت مرحوم به رأی ۵۰ و هفت‌دهم درصدی رسید. 

 

منبع: etemadonline-649661

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد