hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی ضدیت با دموکراسی است؛ پسوند «سابق» هیچ ارزشی در دموکراسی ندارد

اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی ضدیت با دموکراسی است؛ پسوند «سابق» هیچ ارزشی در دموکراسی ندارد

روزنامه جوان نوشت: رد صلاحیت آقای حسن روحانی با واکنش‌هایی از جمله در دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه ایشان روبه‌رو شده که خود عین ضدیت با دموکراسی و نوعی شخص‌پرستی است و به‌نظر می‌رسد مدافعان متوجه این تناقضات خود نشده‌اند.

روزنامه اصولگرای جوان اعتراض به ردصلاحیت حسن روحانی را ضدیت با دموکراسی دانسته است!

به گزارش جوان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • رد صلاحیت آقای حسن روحانی با واکنش‌هایی از جمله در دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه ایشان روبه‌رو شده که خود عین ضدیت با دموکراسی و نوعی شخص‌پرستی است و به‌نظر می‌رسد مدافعان متوجه این تناقضات خود نشده‌اند.
  • عنوان «رئیس‌جمهور سابق» یا هر عنوان دیگری با پسوند «سابق»، هیچ ارزشی در دموکراسی ندارد و مصطلح‌شدن آن نیز به غلط و از طرف کسانی است که کیش شخصیت دارند و متملق سیاسی‌اند و این غلط سیاسی در زبان و ادبیات رسانه‌ها و فعالان سیاسی نیز وارد شده است. اما در دموکراسی واقعی، عنوان «سابق»، خود نقض‌غرض و نافهمی دموکراسی است.
  • کسی که باور ندارد جمهوری اسلامی یک دموکراسی واقعی است، نه حضورش به‌عنوان نامزد هر انتخابات توجیه دارد و نه اعتراضش به اینکه چرا فلان مقام سابق با آن همه مقامات امنیتی و اجرایی رد صلاحیت شده، قابل فهم است.
  • تلاش برخی رئیسان‌جمهور سابق برای باقی‌ماندن در قدرت پس از دوره هشت‌ساله از طریق جانشین‌سازی اشخاص به سبک پوتین- مدودوف یا جانشین‌سازی جناح خود در قدرت، یک نافهمی از دموکراسی و درواقع دشمنی با دموکراسی با پرچم دموکراسی است!

منبع: etemadonline-649660

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد