hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جایزه ملی "شهید باکری" به شهرداری شیراز تعلق گرفت

سخنگوی شهرداری شیراز:

جایزه ملی "شهید باکری" به شهرداری شیراز تعلق گرفت

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: شهرداری این کلان‌شهر موفق به دریافت «جایزه شهرداری برتر در عرصه نوآوری شهری» را در نمایشگاه شهریران با نام جایزه ملی شهید باکری شد.

رضا جاویدی با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه «شهریران»‌ به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: شهرداری شیراز موفق به دریافت «جایزه شهرداری برتر در عرصه نوآوری شهری» را در نمایشگاه شهریران با نام جایزه ملی شهید باکری شد.

به گفته وی؛ شهرداری شیراز ضمن ارائه دستاوردهای خود در ارتباط با برنامه‌ریزی شهری، سامانه‌های کنترل و پایش و پردازش تصویری، حمل‌ونقل و ترافیک، تجهیزات مربوط به توسعه و بهره‌برداری قطار شهری و ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری و مدیریت پسماند و سایر اقدامات خود در زمینه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خود، توانست با نظر هیئت نظارت و داوری بر اساس معیارها و شاخص‌های تعریف‌شده، جایزه شهید باکری و کسب رتبه برتر را در میان سایر کلانشهرها از آن خود کند.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، با حضور تعداد زیادی از شهرداری کشور که بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داشتند، برگزار شد.

جاویدی بیان کرد: این نمایشگاه با راهبری سازمان‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و در راستای تعالی مدیریت شهری برگزار شد و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز دستاوردهای شهرداری را در معرض دید بازدیدکنندگان قراردادند.

وی از حضور وزیر کشور، معاون وزیر کشور و مقامات عالیه وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر مسئولین، در این نمایشگاه و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری شیراز در حوزه‌های نوآوری و روایت امید ۱۴۰۲، خبر داد.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: نمایشگاه ملی شهریران از یکم تا سوم بهمن‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد