hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اگر قرار است بی‌حجابی براندازی شود باید به خواست شما مردم باشد

اگر قرار است بی‌حجابی براندازی شود باید به خواست شما مردم باشد

امام جمعه مشهد گفت: در نظام اسلامی، مردم جلو هستند و دستگاه‌های حکمرانی، پشت سر مردم راه می‌افتند. مردم زمینه‌ای می‌سازند که حاکمیت به کجا حرکت کند. اگر قرار است بی‌حجابی براندازی شود و توطئه نابکارانه دشمن در فراگیرشدن کشف حجاب به‌کلی از بین برود، باید به خواست شما مردم باشد.

سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ششم بهمن‎ماه سالروز اجرای رفراندوم فرمایشی شاه در سال 1341 و معادل شمسی تاریخ امضای قرارداد کمپ دیوید در سال 1978 اظهار کرد: این دو خاطره از جمله نقاط تاریک تاریخ ایران عزیز و مایه ننگ امت اسلام است و این ضرورت را ثابت می‌کند که برادران و خواهران جوان باید گذشته کشور را بخوانند، جنایت‌های نابکارانه غرب در 200 سال اخیر را بشناسند و آگاه باشند که تا به امروز، چه جنایت‌هایی در حق انقلاب اسلامی و این ملت صورت گرفته است.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات علم الهدی را در ادامه می کنید:

 

  • برادران و خواهران جوان من، این ذلت و خفت برای جهان اسلام را در نظر بگیرید. عزیزان من، ما که دم از کربلا و عاشورا می‌زنیم، فقط برای این نیست که مظالم شمر و یزید را بشنویم، اشکی بریزیم و تمام. اینطور نیست! به این دلیل است که امروز خودمان را با درس‌های کربلا بسازیم. در میان همه حماسه‌های نهضت حسینی هم مقاومت زینب کبری(س) است که درس آشکار برای امروز ماست.
  • امروز در چشم همه ملت‌های عالم و حتی ملت آمریکا، دولت حاکم بر این کشور و رژیم صهیونیستی، منفورترین جریان‌های حکومتی هستند. در مقابل نیز این یک حقیقت است که عالم، ایستادگی مقاومت در غزه، قهرمانی انصارالله در یمن و مردآفرینی‎های حزب‌الله در لبنان را از چشم جمهوری اسلامی می‌بینند. پشتوانه این حرکت نیز مردم هستند و همه‌چیز، پشتیبانی مردمی دارد.
  • در نظام اسلامی، مردم جلو هستند و دستگاه‌های حکمرانی، پشت سر مردم راه می‌افتند. مردم زمینه‌ای می‌سازند که حاکمیت به کجا حرکت کند. اگر قرار است بی‌حجابی براندازی شود و توطئه نابکارانه دشمن در فراگیرشدن کشف حجاب به‌کلی از بین برود، باید به خواست شما مردم باشد. اگر قرار است مشکلات معیشتی حل شود، باید به خواست مردم باشد. امروزه هر جریانی که ما از نظام مطالبه می‌کنیم، این مطالبه در حقیقت پیگیری خواست مردم است و این جریان، در هیچ جای عالم وجود ندارد.
  • تا به امروز، همه فتنه‌های دشمن توسط مردم خنثی شده و آخرین نقطه امید معاند و بدخواه ملت در انتخابات امسال نیز به حول قوه الهی و خواست مردم از بین خواهد رفت تا دشمن از روز اول، ناامیدتر، مأیوس‌تر و بدبخت‌تر باشد. شما برادران و خواهران، میراث‌داران این عزت و قدرت هستید که پدران و مادران شما آن را خواستند و نگهبانی از آن بر عهده شماست.

منبع: etemadonline-649606

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد