hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شهردار تبریز قهر کرد!/ فیلم

شهردار تبریز قهر کرد!/ فیلم

شهردار تبریز از جلسه شورا قهر کرد!

به گزارش شبکه شرق، شهردار تبریز در جلسه شورای شهر تبریز قهر کرد و ضمن ترک جلسه به برخی اعضای شورا گفت: مرثیه نخوانید.

سرانجام تبریزی‌ها پس از مدت‌ها چشم به آسمان دوختن برای نزول رحمت الهی، بارش سنگین برفی را شاهد بودند که روزهای قدیم و خاطرات سپید زمستانی را برایشان تداعی کرد اما از سوی دیگر و البته مثل بسیاری از مواقع بحرانی این شهر در سال های اخیر، کام شیرین تبریزی‌ها بابت این نعمت الهی با فلج شدن زندگی شهری‌شان، در نتیجه ضعف مدیریت چنین مواقع بحرانی در تبریز تلخ شد. 

 به‌دنبال بارش برف، بسیاری از بزرگراه‌ها و معابر شهر تبریز بسته شد و مردم ساعت‌ها در ترافیک و در داخل خودروهای خود گرفتار و زندانی شدند؛ به گونه‌ای که عده‌ای از آنها از خودروها پیاده شده و با پای پیاده به سمت مقصد خود حرکت کردند.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز به منظور بررسی  مشکلات ناشی از بارش برف و  عملکرد مدیریت شهری در این زمینه تشکیل شد که از 13 عضو شورا تنها 6 عضو شورای شهر (روح‌الله دهقان‌نژاد، فریدون بابایی‌اقدم، روح‌الله رشیدی، محمدحسین اسوتچی، احمدی و صادقی) حاضر شدند که جلسه از رسمیت افتاد.

روح دهقان‌نژاد، نایب رئیس شورا از اصحاب رسانه و اعضای حاضر خواست تا جلسه به صورت غیررسمی ادامه یابد.

او که در حال انتقاد از مدیریت شهرداری نسبت عملکرد آن در برف‌روبی و بازگویی گلایه‌های مردم بود، به یکباره یعقوب هوشیار، شهردار تبریز خطاب به او گفت: «مرثیه نخوانید» و سپس با قهر جلسه را ترک کرد.

گفتنی است دبیری به‌دلیل سفر در این جلسه حضور نداشت و خانم غفوری نیز با اطلاع قبلی غیبت داشت.

منبع: sharghdaily-916176

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد