hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > گفت‌وگوهای انتخاباتی متمرکز بر ارائه ایده برای حل مسائل مردم باشد

گفت‌وگوهای انتخاباتی متمرکز بر ارائه ایده برای حل مسائل مردم باشد

​رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: رقابت‌های انتخاباتی باید برای حل مشکلات مردم باشد و با حضور مردم و مشارکت قوی است که تشکیل یک مجلس قوی و تقویت مسیر پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

به گزارش شبکه شرق، سیدمحمدتقی شاهچراغی پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، با اشاره به فراوانی شعب در استان تهران اظهار داشت: اجرای فرآیند انتخابات در تهران به دلیل تمرکزی که در این استان وجود دارد بسیار مهم است و دستگاه های مسئول از ماه‌های گذشته در حال فراهم سازی زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز می باشند. 

وی با بیان این‌که «دشمن همه ظرفیت خود را به صورت  تمام وقت علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است» گفت: دشمن تمام توان خود را برای تبلیغ علیه انتخابات و ناامید کردن مردم از مشارکت به کار بسته و یکی وظایف ما نمایان نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان و روشنگری است. راهبرد رسانه‌ای در انتخابات می‌تواند تبدیل تهدید هجمه‌های رسانه‌های دشمن علیه انتخابات به فرصت آگاهی بخشی و جهاد تبیین باشد که تحقق این مهم نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان و صاحبان تریبون در میدان جهاد تبیین و روشنگری است. 

وی برگزاری جلسات و نشست‌های انتخاباتی با حضور اقشار مختلف مردم را مهم و کاربردی دانست و گفت: گفت‌وگوهای انتخاباتی اگر متمرکز بر ارائه ایده برای حل مسائل مردم باشد آن زمان تاثیر انتخابات در تحول کشور بهتر درک می شود و در مشارکت هم موثر خواهد بود. رقابت های انتخاباتی باید برای حل مشکلات مردم باشد و با حضور مردم و مشارکت قوی است که تشکیل یک مجلس قوی و تقویت مسیر پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود. 

رئیس ستاد انتخابات کشور  با بیان این‌که «برابر ماده ۱۱ قانون انتخابات، هر فرد حائز شرایط اخذ رای که یکی از پنج مدرک هویتی را همراه داشته باشد برای یک نوبت امکان شرکت در انتخابات و رای گیری را دارد»، افزود: لازم است اهتمام بیشتری در اطلاع‌رسانی شرایط و فرآیند رای‌گیری به مردم صورت گیرد. 

وی در پایان با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و رصد و نظارت میدانی برای اجرای مطلوب انتخابات در حال انجام است.

 

منبع: sharghdaily-916151

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد