hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شناسایی 63 هزار مودی مالیاتی جدید در پایش کارتخوان‌های گلستان

شناسایی 63 هزار مودی مالیاتی جدید در پایش کارتخوان‌های گلستان

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: با پایش دستگاه‌های کارتخوان در استان گلستان 63 هزار مودی مالیاتی جدید شناسایی شد که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان مالیاتی بود که اعلام کردند .

قربان حاج مشهدی در گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: بالغ بر ۳۱۰۰ میلبارد تومان مجموع درآمد مالیاتی استان می باشد که از این مقدار ۲۹۵۰ میلبارد تومان تکلیف بر عهده اداره کل هست تا وصول کند.

حاج مشهدی با بیان اینکه ۹۵ درصد درآمد استان را باید امور مالیاتی وصول کند، تصریح کرد: گلستان صنعتی نیست و کشاورزی است و معاف از مالیات هستند با این وجود ۹۵ درصد درآمد استان است و باید وصول کنیم تا هزینه‌ای جاری استان را رفع کنیم.

وی تاکید کرد : ۲۶۰۰ مبلیارد تومان در ده ماهه گذشته تحقق درآمد مالیاتی داشتیم یعنی ۱۰۷ درصد تحقق درآمد مالیاتی داشتیم .

مدیر کل امور مالیاتی استات گلستان خاطرنشان کرد: سال قبل ۲ هزار میلیارد تومان درآمد مالیات بوده و امسال برنامه ریزی بیشتر روی فرار مالیاتی بوده است.

حاجی مشهدی اضافه کرد: ۶۳ هزار مودی جدید شناسایی کردیم که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان مالیاتی بود که اعلام کردند .

مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان از واریز ۳۵۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در ده ماه گذشته خبر داد.

وی اضافه کرد: ۲۵۱ میلیارد تومان واریزی به شهرداری ها و دهیاری ها در سال قبل داشتیم و امسال ۳۵۰ میلیارد تومان تا همین لحظه واریز شد که این واریز ۳۵۱ میلیارد به حساب شهرداری ها و دهیاری های گلستان جهت محرومیت زدایی صورت می گیرد.

این مقام مالیاتی یادآور شد: به حساب شهرداری گرگان در ده ماهه گذشته ۶۴ میلیارد تومان و گنبد ۲۷ میلیارد تومان ۹ درصد ارزش افزوده واریز کردیم تا در راستای محرومیت زدایی شهر کمک کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد