hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > معاون استاندار: سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد

معاون استاندار:

معاون استاندار: سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات توسعه‌ای که در استان در حال انجام است در پنج سال آینده چهره منطقه از لحاظ زیرساختی، سخت افزاری و نرم‌افزاری تغییر خواهد کرد.

به گزارش رویداد ایران در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: سیستان و بلوچستان به لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری در مسیر توسعه قرار گرفته اما به لحاظ نرم‌افزاری عقب ماندگی‌هایی داریم که باعث شد یک کارت زرد از رهبر معظم انقلاب دریافت کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری هر میزان کار در تمامی حوزه‌ها انجام دهیم که از ضروریات است اگر پیوست رسانه‌ای و اجتماعی نداشته باشد در ذهن مردم جای نمی‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دهه ۸۰ در این استان درگیر ناامنی شدیم که منجر به عقب ماندگی در اجرای مصوبات رهبر معظم انقلاب شد، اکنون نیز که این استان خیز توسعه برداشته اما با ناامنی‌هایی روبروست با این تفاوت که دیگر در دام و توطئه دشمنان نخواهیم افتاد.

وی گفت: تیم رسانه سیستان و بلوچستان قوی بوده، این خطه پهناور با قابلیت‌های بی‌نظیر در بحران‌ها اثرگذار بوده، انتظار این است نقد منصفانه و سازنده داشته باشید و استقلال و بی‌طرفی خود را حفظ کنید.

شریفی تاکید کرد: در مسیر انتخابات هیچ انحرافی را پذیرا نیستیم، اگر مسوول یا فرمانداری در هر رده‌ای از طیف و گروه خاصی حمایت کرد بدون تعارف حذف خواهد شد چرا که رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار رکن اولویت اصلی در انتخابات است، در چهارچوب قانون از تمامی کاندیداها حمایت می‌کنیم تا مشارکت حداکثری را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اعتماد، امید و رضایت سه متغیر در سیستان و بلوچستان است که رشد رو به مطلوب داشته، اقبال مردم به خبرگزاری‌های استانی افزایش پیدا کرده و باید این منطقه را با هم بسازیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در پنج سال آینده چهره این استان از لحاظ زیرساختی، سخت افزاری و نرم‌افزاری تغییر خواهد کرد چرا که سه اولویت انسجام اجتماعی، کادرسازی و تغییر چهره استان در اولویت کاری قرار دارد.

اصحاب رسانه؛ افسران جنگ نرم

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: با توجه به هدف جشنواره ابوذر و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند» شما در خط مقدم قرار دارید چرا که هم تصمیم گیرنده و هم مجری هستید، امروز خط و خطوط دشمن شناخته شده نیست کار شما سخت‌تر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

سردار عوضعلی فقیری بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین استان‌های کشور است که از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در کشور اثرگذار بوده؛ بنابراین به عنوان یک رسانه باید زمینه‌ای فراهم کنید تا آگاه سازی، شبکه سازی و ارائه محصولات تاثیرگذار در جامعه داشته باشید که لازمه این کار ارتباط محکم با بدنه جامعه است.

وی ادامه داد: باید با مردم بود و مطالبات آنها را پیگیری و فرهنگ آنان را شناخت، علاوه بر آن با سازمان‌ها و ارگان‌ها ارتباط برقرار کنید تا مشکلات مطرح و برطرف شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مطالعه و آگاهی نسبت به سوژه‌ها بسیار مهم است، باید برای رسانه‌ها دوره‌ها و کارگاه‌های ویژه و تخصصی برگزار کرد.

وی گفت: زیرساخت‌های فرهنگی، تشخیص اولویت‌های مهم، بی توجهی به مسائل قومی و مذهبی، بازی نکردن در میدان دشمن و فعال بودن در سطح ملی از نکاتی است که باید مد نظر قرار گیرد، همچنین باید در جهت توانمندسازی اقتصادی برای رسانه‌ها اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد