hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حدود ۵۰ کلاس درس با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از لحاظ گرمایشی در گلستان استانداردسازی می‌شوند

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر

حدود ۵۰ کلاس درس با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از لحاظ گرمایشی در گلستان استانداردسازی می‌شوند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت : همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر حدود ۵۰ کلاس درس با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از لحاظ گرمایشی در گلستان استانداردسازی می‌شوند.

وحید فراهی در نشست خبری ستاد فجر گلستان از افتتاح ۲۰ پروژه آموزشی متشکل از ۷۳ کلاس درس با هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر حدود ۵۰ کلاس درس با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از لحاظ گرمایشی در گلستان استانداردسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی مدارس گلستان با مشارکت اردوهای جهادی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بهسازی می‌شود، تصریح کرد: برنامه ما تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی آشوراده است که عملیات اجرایی آن با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مساحت چهار هکتار در جزیره آشوراده مجدد آغاز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تاکید کرد: از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف اعم از تکمیل، احداث فضاهای جدید آموزشی، تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی، مقاوم‌سازی و غیره به اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اختصاص یافت.

فراهی به تعمیر و بهسازی ۴۴۰ مدرسه گلستان از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون در گلستان اشاره کرد و یادآور شد: بهسازی این مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

وی به مصوبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان اشاره کرد و افزود: ۹ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در سفر دوم هیات دولت به گلستان به اداره‌کل نوسازی استان اختصاص پیدا کرد که در مقایسه با اعتبارات سفر اول رییس جمهور رشد چهار برابری داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان به خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و گرمایشی در سطح استان گلستان با محوریت مناطق محروم اشاره کرد و توضیح داد: از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به حوزه خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، کمک‌آموزشی و گرمایشی استان گلستان اختصاص یافته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد