hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > برگزاری انتخابات پرشور پایه‌گذار گشایش اقتصادی است

برگزاری انتخابات پرشور پایه‌گذار گشایش اقتصادی است

فرماندار قم گفت: یکی از مسیرهای گشایش اقتصادی مد نظر بخش خصوصی و مردم، شرکت پرشور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است. 

 به گزارش رویداد ایران از قم، عباس ذاکریان در نشست صمیمی با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، گفت: ورود افراد دلسوز و با دانش به عنوان نمایندگان ملت به قوه قانون گذار کشور در گرو حضور گرم مردم در انتخابات است. 
 
ذاکریان با اشاره به رشد نزدیک به 100 درصدی ثبت نام متقاضیان نسبت به دوره قبل بیان کرد: تعداد افراد تایید صلاحیت شده در این دوره حدود دو برابر شده است که امیدواریم این امر مسبب حضور حداکثری مردم باشد. 
 
وی همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های اتاق قم برای رونق تولید و محقق شدن شعار سال افزود: فعالان بخش خصوصی و صاحبان واحدهای صنعتی می‌توانند از تاثیرگذاری بر مجموعه‌ها و کارکنان خود در راستای تبیین لزوم شرکت در انتخابات استفاده کنند. 
 
محمد ایرانی رئیس اتاق بازرگانی قم هم نیز با تاکید بر نقص‌های موجود در قوانین حوزه اقتصاد و تولید ادامه داد: بخش خصوصی امیدوار است افراد با دانش و مجرب به عنوان نمایندگان مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند تا موانع قانونی تولید را برطرف کنند. 
 
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد