hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه به وزیر فرهنگ؛ نیاز نیست موانع پیش‌روی سازندگان گیم‌نت‌ها را بردارید، فقط پایتان را از روی سیم اینترنت بردارید کافی است

کنایه به وزیر فرهنگ؛ نیاز نیست موانع پیش‌روی سازندگان گیم‌نت‌ها را بردارید، فقط پایتان را از روی سیم اینترنت بردارید کافی است

روزنامه هم میهن خطاب به وزیر فرهنگ گفت: اصلاً لازم نیست که ایشان «به اعضای هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» بگوید که «همه موانع پیش‌روی این‌حوزه را بررسی کنند و به حل آن‌ها بپردازند»، بلکه فقط کافی است که به قول آن ضرب‌المثل عامیانه «پایشان را از روی سیم بردارند».

روزنامه میهن خطاب به وزیر فرهنگ یادآوری کرد نیاز نیست موانع پیش‌روی بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای را بردارد، فقط پایش را از روی سیم اینترنت بردارد کافی است. 

به گزارش هم میهن، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد مهاجرت سازندگان گیم گفته است: «بازی‌سازان مهم‌ترین عناصر فرهنگی کشور هستند» و اضافه کرده که «ما به اعضای هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفته‌ایم همه موانع پیش‌روی این‌حوزه را بررسی کنند و به حل آن‌ها بپردازند». شک ندارم  حتی اگر خود جناب وزیر هم نداند، بالاخره در بین معاونان و مدیران و کارشناسان آن وزارتخانه، یکی پیدا می‌شود که بداند «صنعت گیم» که به قول جناب وزیر «یکی از مهم‌ترین صنایع فرهنگی و هنری کشور» است، وابستگی‌اش به اینترنت، مثل وابستگی موجود زنده به اکسیژن است و همانطور که موجود زنده، بدون اکسیژن می‌میرد، صنعت گیم هم بدون اینترنت خواهد مرد.

این روزنامه افزوده است: بنابراین حتی اگر وزیر ارشاد اسلامی هم نداند که اینترنت چیست و رابطه‌اش با صنعت گیم چگونه است، من باور نمی‌کنم که در تمام وزارتخانه تحت امر ایشان هم، یک نفر پیدا نشود که این موضوع را نداند. برای همین اصلاً لازم نیست که ایشان «به اعضای هیئت‌مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» بگوید که «همه موانع پیش‌روی این‌حوزه را بررسی کنند و به حل آن‌ها بپردازند»، بلکه فقط کافی است که به قول آن ضرب‌المثل عامیانه «پایشان را از روی سیم بردارند».

 

منبع: etemadonline-649306

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد