hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جهاد تبیین و امیدآفرینی محورهای برنامه‌های دهه فجر باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جهاد تبیین و امیدآفرینی محورهای برنامه‌های دهه فجر باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ستاد خبری فجر گلستان از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است،خاطرنشان کرد:جهاد تبیین و امیدآفرینی از محورهای اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد که در سال گذشته بیش از هزار و ۷۰۰ خبر امیدآفرین توسط گروه خبری فجر در استان گلستان مخابره شد.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در نشست گروه خبری فجر گلستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال‌های گذشته شکل گرفت و امروز وظیفه ما است تا دستاوردها و گنجینه عظیم نهضت امام راحل را به نسل‌های آینده تبیین کرده و منتقل کنیم.

وی دهه فجر را فرصتی استثنایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف برای نسل نوجوان و جوان اعلام کرد و ادامه داد: باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود اعم از فضای مجازی، مساجد، هیأت‌های مذهبی، بانوان تأثیرگذار، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مجموعه‌ها برای تبیین این دستاوردها و سرمایه‌های عظیم استفاده شود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام است، تصریح کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه به همان میزان که به قله نزدیک می‌شویم شعارهای جمهوری اسلامی در حال به ثمر نشستن است، تاکید کرد: مدیون امام راحل، شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید در محور اساسی انجام شود و دستاوردهای انقلاب در این برنامه‌ها بازگو شود، تاکید کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی محورهای برنامه‌های دهه فجر باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید امیدآفرینی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از سوی همه دستگاه‌ها و نهادها مورد توجه قرار گرفته بیش از گذشته نمایان شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به نحوی برنامه‌ریزی شده تا در روزهای مختلف این دهه بتوانیم در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی و سرمایه عظیم اعتماد مردمی در کنار پیشرفت‌ها و توسعه را در ابعاد مختلف به شایستگی رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام قربانی، اوج جشن‌های پیروزی انقلاب را حضور ملت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اعلام کرد و یادآور شد: امسال با توجه به حساسیت موضوع انتخابات و مسائل منطقه‌ای باید حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی و به دنبال آن در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم تا همه توطئه‌های دشمن با این حضور گسترده و سیل‌آسا خنثی شود.

وی اظهار کرد: قبل از ورود به دهه فجر، از هفتم تا ۱۲ بهمن ماه هفته استقبال از فجر برنامه‌ریزی شده که اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و آغاز به کار گروه خبری فجر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در طول دهه فجر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر، مسجدمحوری است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام است، تصریح کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه به همان میزان که به قله نزدیک می‌شویم شعارهای جمهوری اسلامی در حال به ثمر نشستن است، تاکید کرد: مدیون امام راحل، شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلوم بعد از ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت، جهانی شده است، گفت: حامیان اسرائیل غاصب، پرچم مبارزه با ظلم را بر افزاشته و به خیابان‌ها آمدند.

وی اظهار کرد: جبهه کفر در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اما توطئه‌های آنها ناکام مانده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد