hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > (تصاویر) خانۀ صد سالۀ اِما استون در لس‌آنجلس چه شکلی است؟

(تصاویر) خانۀ صد سالۀ اِما استون در لس‌آنجلس چه شکلی است؟

اِما استون به‌تازگی قصد دارد یکی از املاک خودش در لس‌آنجلس را که یک خانۀ بازسازی شدۀ حدودا صدساله است، به فروش برساند. تصاویر منتشرشدۀ این خانه طراحی شاد و رنگارنگ داخل آن را به نمایش گذاشته‌اند.

فرادید| استون از طریق املاک Sotheby’s International Reality، خانه دو طبقه خودش را با قیمتی کمتر از ۴ میلیون دلار برای فروش ثبت کرده است. این خانه با چهار اتاق خواب و حمام به سبک اسپانیایی سال ۱۹۲۶ ساخته شده و هنوز جزئیات اصلی خودش را حفظ کرده است، از جمله سقف‌های تیرچه ای چوبی و کاشی‌کاری‌های سفالی در حیاط. اما استون در این اقامتگاه جذاب و نورانی، بازسازی‌هایی کرده است، از جمله افزودن مهمانخانه‌ای با سوئیت اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق رختشویی به خانه. 

به گزارش فرادید، اریک لاوی، نماینده املاک، می‌گوید: «این ملک کاملاً بازسازی شده، اما همچنان کاراکتر تقریباً ۱۰۰ ساله اسپانیایی خودش را حفظ کرده است. بزرگ کردن آشپزخانه با فضایی با سقف‌های گنبدی‌شکل و اتاقی برای یک میز ناهارخوری بزرگ، ویژگیهای مثبت خانه برای فروش هستند.»

0

استون در لس‌آنجلس، نیویورک و اخیرا، آستین تگزاس صاحب چندین ملک است

در سراسر ملک، دیوارهایی به رنگ سبز نعنایی، مبلمان فیروزه‌ای و رنگ‌های صورتی آب‌نباتی، فضای سفید داخلی و وسایلی از جنس چوب طبیعی را متعادل کرده‌اند. سایر ویژگی‌های خوش‌منظر خانه عبارتند از بالکن طبقه دوم که اطراف آن را فضای سبز، گل‌ها و درختان احاطه کرده است، به اضافۀ یک شومینه چوبی دنج در اتاق نشیمن و یک وان حمام پایه‌دار سفید جذاب کنار یک پنجره آفتاب‌گیر و بزرگ. 

اریک لاوی طراحی این فضا را «پیچیده اما نه خیلی جدی» توصیف کرده است. او خاطرنشان می‌کند: «در حالی که بسیاری از املاک در لس‌آنجلس عاری از رنگ هستند، این فضا دقیقا برعکس است. فضای شادی دارد و سرشار از رنگ است. 

بنا به گزارش Architectural Digest، استون در آریزونا متولد شد، اما از زمان به شهرت رسیدن، صاحب چندین ملک در نیویورک، لس آنجلس و اخیراً آستین، تگزاس شده است. او به همراه همسر کمدین، نویسنده و کارگردانش دیو مک‌کاری، مدت کوتاهی پس از تولد دخترشان در سال ۲۰۲۱ به تگزاس نقل مکان کرد.

photo_2024-01-21_14-46-38

photo_2024-01-21_14-46-32

photo_2024-01-21_14-46-25

photo_2024-01-21_14-46-15

مترجم: زهرا ذوالقدر

منبع: faradeed-172731

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد