hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > برنامه رائفی‌پور برای افشای اسناد و مدارک ماجرای پخش ۱۴۰سکه طلا در مجلس

برنامه رائفی‌پور برای افشای اسناد و مدارک ماجرای پخش ۱۴۰سکه طلا در مجلس

پیگیری‌ها از یکی از نزدیکان دفتر رائفی‌پور نشان می‌دهد، مرد همه‌چیزدان دایره اصولگرایی! خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند.

به گزارش شبکه شرق، روزنامه «اعتماد» با اشاره به اظهارات اخیر «علی‌اکبر رائفی‌پور» مبنی بر رشوه ۱۴۰ سکه‌ای یکی از نمایندگان مجلس برای متنفی کردن یک طرح تحقیق تفحص خبر داده که «مرد همه چیزدان اصولگرا» خطاب به نزدیکانش اعلام کرده اسناد و مدارک تخلفات را به مقامات قضایی بدهند.

در شرایطی که به نظر می‌رسد، نمایندگان طیف نواصولگرا با استفاده از ادبیات حقوقی و تند، تلاش می‌کردند رائفی‌پور را وادار به عقب‌نشینی کنند، پیگیری‌های «اعتماد» از یکی از نزدیکان دفتر رائفی‌پور نشان می‌دهد، مرد همه‌چیزدان دایره اصولگرایی! خطاب به نزدیکانش اعلام کرده، اسناد و مدارک این تخلفات و مفاسد را در اختیار دارد و در صورت نیاز حاضر است اسناد این رشوه را به مقامات قضایی ارایه کند. باید دید پرده‌های نهایی این رویارویی میان طیف‌های مختلف اصولگرایی چه خواهد شد؟

گروه‌هایی که قرار بود با تشکیل حاکمیت یکدست به جای برخوردهای سیاسی و جناحی بر سر قدرت، تلاش خود را معطوف تحقق توسعه و پیشرفت کشور کنند، اما به اندازه‌ای بر سر تکه‌های کیک قدرت دچار تنازع و درگیری شده‌اند که روزی نیست پرونده تازه‌ای از تخلفات هم را رو نکنند.

یک روز ماجرای سیسمونی‌گیت رو می‌شود. روز دیگر ماجرای تخلفات اوقاف. یک پرونده شاسی بلندگیت‌ها را رو می‌کند و برهه دیگر رسوایی سکه‌گیت و رشوه 140سکه توسط یک نماینده تایید صلاحیت شده. در این میان واقعیتی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، منافع مردمی است که کمر آنها این روزها زیر بار گرانی‌ها و نوسانات قیمتی بازارها خم شده است.

منبع: sharghdaily-915702

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد