hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > بکار بردن واژه محرومیت برای سیستان و بلوچستان معنا ندارد

استاندار:

بکار بردن واژه محرومیت برای سیستان و بلوچستان معنا ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان استانی غنی بوده و هیچ کمبود و محرومیتی ندارد، در واقع محرومیت واژه‌ای است که تنها در فکر افراد قرار گرفته و مانع سازندگی، رشد و پیشرفت این نقطه از ایران اسلامی شده است.

به گزارش رویداد ایران کرمی در جلسه شورای اداری میرجاوه اظهار کرد: تمام مسوولان دولتی باید در انجام کار برای مردم بی‌وقفه تلاش و در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت برای خدمتگزاران محدود است، بنابراین باید آن را قدر دانست، تصریح کرد: خدمت در نظام اسلامی باید برای خدا و ابزاری برای رسیدن به خدا و وسیله‌ای برای خدمت به مردم باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار در منطقه تقویت شود، ادامه داد: همه باید کار کنند و مسوولان نیز در این زمینه با فرهنگ سازی و بازدیدهای مکرر از پروژه‌ها، به دنبال رفع نواقص باشند.

وی بیان کرد: جوانان سرشار از نوآوری و خلاقیت هستند بنابراین باید دائماً برای پیشرفت امور و آبادانی منطقه برنامه‌ریزی و فکر صورت گیرد.

کرمی افزود: اگر مردم توان ایجاد واحد تولیدی ندارند باید با تشکیل تعاونی و کارگاه‌های تولیدی کوچک به دنبال فرآوری محصولات تولیدی خود و صادرات آن با استفاده از ظرفیت مرزی استان باشند.

وی تاکید کرد: نباید کارها رها شوند و هرجا که مسوولان احساس می‌کنند مردم محلی نیاز به آموزش و مهارت برای افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی و صنعتی دارند، بستر مناسب را ایجاد کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه منطقه از نظر کشاورزی، بازارچه‌های مرزی و سفره‌های آبی دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب تولید ثروت در منطقه ایجاد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد