hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ۶ کانال تلویزیونی در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

۶ کانال تلویزیونی در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶ کانال تلویزیونی در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد، گفت: در ستاد انتخابات حافظ آرای مردم هستیم و با بی‌طرفی و استقلال این مهم را اثبات می‌کنیم.

به گزارش رویدادایران ، رضا شریفی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین ادارات با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به معنای واقعی در مرحله حساسی از توسعه و صنعتی شدن قرار دارد، بیان کرد: این مهم با همت مسئولان، مدیران و فرمانداران محقق شده، نتیجه یک کار تیمی مثبت بوده که با وجود همه فراز و نشیب‌ها این استان در حال توسعه در تمامی عرصه‌ها است و معدل رو به رشدی دارد.

وی افزود: تغییرات را مردم احساس کرده و از این جهت احساس رضایتمندی و امید بخشی در لایه‌های مختلف جامعه مشاهده می‌شود که باید باز هم این مسیر ادامه یابد و این نگاه تقویت پیدا کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه‌گری سه مولفه مهم برای توسعه است در این زمینه پیوست اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و تبیین مهم بوده باید و باید به آن ضریب داد چرا که نیازمند به پرداختن این مقوله در این استان هستیم.

وی اظهار کرد: با تمرکز مدیریتی توانسته‌ایم اعتماد مردمی را کسب کنیم، کلید واژه جهاد تبیین ارتباط با مردم است که باید تقویت شود و تلاش کرد چهره سیستان و بلوچستان را با واقعیت‌ها نشان دهیم‌.

شریفی گفت: سیستان و بلوچستان در ذهن و فکر برخی مسئولان محروم است؛ اما در واقعیت در حوزه‌ ظرفیت‌های زیربنایی و نیروی انسانی بی‌نظیر است، در شمال تا جنوب این استان ظرفیت‌های بی‌نظیری وجود دارد که باید به درستی معرفی و واقعیت‌ها را روایت کنیم.

وی تاکید کرد: باید در کلان کشور از سیستان و بلوچستان نیروی انسانی به کارگیری شود لازمه آن همکاری، حمایت از یکدیگر، نخبه‌پروری، سرمایه‌سازی، سرمایه‌داری اجتماعی و کاهش حسادت‌ها است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان در نظرسنجی‌ها به عنوان سومین استان مشارکت در انتخابات بالا مطرح بوده، مردم این خطه شور و شعور سیاسی بالایی دارند و پیشرفت‌هایی که رخ داده و رضایت‌های مردمی، نشان از حضور پرشور در این دوره از انتخابات می‌دهد‌.

وی بیان کرد: چهار رکن انتخابات طبق نظر رهبر معظم انقلاب یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را با تمام وجود در حال پیگیری هستیم، از گروه و طایفه خاصی حمایت نمی‌کنیم، حمایت ما در راستای سلامت و امنیت در انتخابات است.

شریفی افزود: در این زمینه 6 کانال در 6 حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان برای معرفی کاندیداها ایجاد شده که از 3 تا 5 بهمن ماه پخش خواهد شد، در ستاد انتخابات حافظ آرای مردم هستیم و با بی‌طرفی و استقلال این مهم را اثبات می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه باید با رعایت قانون و در فضای آرام و سالم بستر لازم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدیران باید با رسانه‌ها مهربان‌تر باشند و به اصطلاح با آنها آشتی کنند باید در این بازه زمانی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها بهره‌گیری و خدمات ارائه شده را منعکس کرد.

وی گفت: دشمن در عملیات ترکیبی و تهاجم همه جانبه به دنبال دستکاری ذهن است، آمریکایی‌ها مستاصل شده‌اند، جنگ غزه مظلومیت مردم فلسطین و کودک‌کش بودن این رژیم غاصب را به جهانیان ثابت کرد.

شریفی افزود: باید با مردم صادق بود، برخی از ارائه خدمات شهرداری، بانک‌ها و سایر ارگان‌ها گلایه دارند، هرچند کارهای ویژه‌ای انجام شده؛ اما باز هم عقب ماندگی‌هایی که از قبل وجود دارد باعث گلایه‌مندی مردم بوده با آنها صادق باشید و روشنگری کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد