hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > طرح سپرده‌گذاری اتباع خارجی در فارس شروع شد

طرح سپرده‌گذاری اتباع خارجی در فارس شروع شد

طرح سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی از امروز دوشنبه دوم بهمن در استان فارس آغاز شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در این خصوص گفت: جامعه هدف این طرح در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از این اداره دانست.

بهرنگ قربانی گفت: از مزایای شرکت در این طرح، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت، اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه است.

وی افزود: اتباع خارجی برای شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب کفالت، اقامت و اشتغال (دفاتر 704 واقع در منطقه گویم، 707 بلوار طلاییه، 708 میدان پارسه، 710 چهارراه مقر و 711 بلوار مدرس) مراجعه کنند.

قربانی ادامه داد: افراد با مراجعه به دفاتر اعلام شده، ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی نامه برای افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ بانک ملی مراجعه کرده و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان‌های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان محل سکونتشان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

قربانی گفت: این طرح ویژه‌ی آن دسته از اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت کرده‌اند و این اداره کل هیچ برنامه‌ای برای اعطای مجوز به اتباع خارجی غیرمجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد