hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تذکر کیهان به دولت عراق؛ وقتی ما مراکز جاسوسی اسرائیل را منهدم می‌کنیم شما نباید از ایران شکایت کنید

تذکر کیهان به دولت عراق؛ وقتی ما مراکز جاسوسی اسرائیل را منهدم می‌کنیم شما نباید از ایران شکایت کنید

روزنامه کیهان نوشت: چند سال قبل که تکفیری‌ها عراق را تا مرحله سقوط کشاندند این همت و غیرت سردار دل‌ها بود که به کمک حشدالشعبی و ابومهدی المهندس عراق را از سقوط نجات داد که این باید به دولت عراق گوشزد شود. این بی‌انصافی است که وقتی ما مراکز جاسوسی رژیم جعلی را منهدم می‌کنیم از ایران به سازمان ملل و در واقع به شیطان بزرگ شکایت می‌کند.

روزنامه کیهان به دولت عراق گوشزد کرد که وقتی ایران مراکز جاسوسی اسرائیل را منهدم می‌کند نباید آنان از ایران شکایت کنند.

به گزارش کیهان، واقعا حیف از آن زحماتی که سردار دل‌ها برای اقلیم کردستان کشید که هیچ تعهدی به اخلاق و انسانیت ندارد و مأمن جاسوسان رژیم کودک‌کش است. سردار بود که اقلیم را از حلقوم تکفیری‌ها بیرون کشید و شرشان را از این منطقه ریشه‌کن کرد. واقعا حیا نمی‌کنند؟!

این روزنامه همچنین نوشته است: چند سال قبل که تکفیری‌ها عراق را تا مرحله سقوط کشاندند این همت و غیرت سردار دل‌ها بود که به کمک حشدالشعبی و ابومهدی المهندس عراق را از سقوط نجات داد که این باید به دولت عراق گوشزد شود. این بی‌انصافی است که وقتی ما مراکز جاسوسی رژیم جعلی را منهدم می‌کنیم از ایران به سازمان ملل و در واقع به شیطان بزرگ شکایت می‌کند.

 

 

منبع: etemadonline-649052

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد