hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > سازمان بورس: پیامک و لینکی برای خدمات سهام عدالت ارسال نمی‌شود

سازمان بورس: پیامک و لینکی برای خدمات سهام عدالت ارسال نمی‌شود

سازمان بورس اعلام کرد که برای هیچ‌یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد.

سازمان بورس درخصوص امور سهام عدالت اعلام کرد که همانند سال گذشته، برای هیچ‌یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهام‌داران عدالت گرفته نمی‌شود.

مهدی حاجی‌وند، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، در مورد چگونگی پرداخت سود سهام عدالت به «باشگاه خبرنگاران» گفت: «امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذرماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش‌بینی می‌شود که در اواخر سال پرداخت شود.» او دراین‌باره اعلام کرد: «شرکت‌ها از مهلت قانونی خود درحال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند.  به‌محض اینکه سود‌ها کامل شد، مرحله دوم که مرحله تسویه است نیز انجام خواهد شد.»

به گفته او، برای هیچ‌یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. حاجی‌وند همچنین بیان کرد که اگر افراد هر لینک، پیامک و اعلانات دیگری درخصوص سهام عدالت دریافت کنند، لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

این اقدام از سوی سازمان بورس در راستای جلوگیری کلاهبرداری سودجویان از افراد است. تاکنون بسیاری از افراد باوجود هشدارهای پی‌درپی مسئولان، قربانی پیامک‌ها و لینک‌های مربوط به «مشاهده سهام عدالت» شده و ازاین‌رو میلیاردها تومان متضرر شده‌اند.

 

 

 

 

منبع: sharghdaily-915547

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد