hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > هر اصلاح‌طلبی که شانس پیروزی در انتخابات داشته ردصلاحیت شده؛ مشکل آقایان اصلا‌ح‌طلب بودن نیست، رای‌آوری افراد است

هر اصلاح‌طلبی که شانس پیروزی در انتخابات داشته ردصلاحیت شده؛ مشکل آقایان اصلا‌ح‌طلب بودن نیست، رای‌آوری افراد است

محمدصادق جوادی حصار گفت: تیغه تیز ردصلاحیت‌ها متوجه افرادی در طیف اصلاحات بوده که شانس پیروزی و کسب آرای حداکثری را داشته‌اند. در هر شهرستانی که اصلاح‌طلبان چهره رای‌آوری داشته‌اند، ردصلاحیت شده‌اند. مگر برخی موارد استثنایی و منحصربه‌فرد. مثلا مسعود پزشکیان تایید صلاحیت شده، چون رهبری اشاره کردند.

مهدی بیک اوغلی - روزنامه اعتماد با محمد صادق جوادی حصار درباره روند انتخابات مجلس گفت‌وگو کرده است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • وقتی فردی می‌خواهد رای دهد، شما به حجاب او کاری ندارید و می‌تواند رای دهد . اما زمانی که همان شخص می‌خواهد به یک اداره دولتی برود یا به بانک و فرودگاه و...مراجعه کرده و حقوق اجتماعی خود را پیگیری کند با صراحت می‌گویند ما به افراد کم حجاب و بی‌حجاب خدمات نمی‌دهیم!این تناقضات را چطور می‌توان برای مردم آگاه امروز حل کرد.
  • مردم می‌گویند اینها چون به رای نیاز دارند، حاضرند همه‌ کاری بکنند تا مردم رای دهند. اما وقتی خرشان از پل انتخابات گذشت، باز‌ آش، همان‌ آش است و کاسه، همان کاسه. باز سخت‌گیری‌ها شروع می‌شود.
  • تیغه تیز ردصلاحیت‌ها متوجه افرادی در طیف اصلاحات بوده که شانس پیروزی و کسب آرای حداکثری را داشته‌اند. در هر شهرستانی که اصلاح‌طلبان چهره رای‌آوری داشته‌اند، ردصلاحیت شده‌اند. مگر برخی موارد استثنایی و منحصربه‌فرد. مثلا مسعود پزشکیان تایید صلاحیت شده، چون رهبری اشاره کردند.
  • افراد ردصلاحیت شدند فقط به این دلیل که کاندیدای مطلوب یک جناح خاص در فلان حوزه انتخابیه رقیبی نداشته باشد و راحت راهی مجلس شود. اینها رفتارهایی است که مردم را عصبی می‌کند و اعلام می‌کنند که برخی دوست ندارند مشارکت در انتخابات بالا رود.
  • ممکن است یک فرد جوانی سال‌ها قبل از اصلاح‌طلبان طرفداری خاصی کرده باشد، بعد به عنوان چهره مستقل ثبت‌نام کرده باشد، آقایان چون می‌دانند شانسی برای رای‌آوری ندارد، او را تایید کرده‌اند.
  • باید از این آقایان پرسید چرا آقای اسماعیل گرامی‌مقدم را ردصلاحیت کرده‌اند. این موضوع دارای اهمیت است. برای شما مشکل اصلاح‌طلب بودن فرد نیست، مساله، رای‌آوری فرد است. باید پرسید چرا افراد رای‌آور را تایید نمی‌کنید؟

منبع: etemadonline-649032

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد