hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سرقت از بیماران و پرستاران بیمارستان در شمال شهر تهران

سرقت از بیماران و پرستاران بیمارستان در شمال شهر تهران

جزئیات دستگیری سارقی که از بیماران و پرستاران یک بیمارستان در شمال تهران سرقت می‌کرد، اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که از بیماران یک بیمارستان در شمال تهران سرقت می‌کرد.

سرهنگ بهزاد نوری، فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از بیماران یکی از بیمارستان‌های شمال تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار مأموران زبده کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت؛ با توجه اهمیت موضوع، عوامل آن یگان وارد عمل شدند. پس از حضور در محل، مشخص شد سارق یک مرد بوده است که با مراجعه به اتاق بیماران و اتاق استراحت پرستاران، اقدام به سرقت کیف، تلفن همراه و وجه نقد آنان می‌کند.

او افزود: با پایش دوربین‌های شهری و اقدامات اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در گام بعدی با داشتن این اطلاعات اقدام به گشت‌زنی در اطراف و فضای داخل بیمارستان کرده و موفق شدند روز گذشته، سارق را در حالی که در اطراف تخت بیماران در حالی پرسه‌زنی بود، مشاهده کرده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس، در تحقیقات ابتدایی، به جرم خود و ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه، اعتراف کرد.

او تاکید کرد: متهم با تکمیل تحقیقات پلیسی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: sharghdaily-915536

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد