hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > برای جلوگیری از افت تحصیلی موضوعات پژوهشی خاص در اختیار معلمان پژوهنده قرار گیرد

برای جلوگیری از افت تحصیلی موضوعات پژوهشی خاص در اختیار معلمان پژوهنده قرار گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه کمیته استانی ستاد روایت پیشرفت ضمن تاکید بر ایجاد شبکه ای گسترده در این مقوله اظهار کرد: تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی دانش‌آموزان نسبت به دستاوردهای نظام بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش رویدادایران «حسن بروشکی» در جلسه کمیته استانی ستاد روایت پیشرفت گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه‌های مختلف تحیرآور است و در قیاس با گذشته از آنچنان رشدی برخوردار است که قابل اندازه‌گیری با دوران ماقبل آن نیست.

وی افزود: از همین روی آشنایی و آگاهی بخشی به دانش آموزان در این عرصه با هدف توجیه و تبیین اقدامات و دستاوردها بیش از پیش ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تلاش حوزه ستادی با تمرکز بر شبکه سازی و تسهیل گری برای دستیابی به اهداف مورد نظر مقوله روایت پیشرفت باشد و در این راستا دستگاه‌های همسو نیز پای کار باشند.

بروشکی بیان کرد: در مسیر انجام مطلوب این فرایند به کارگیری ظرفیت‌هایی همچون بسیج دانشجویی، تشکل‌های دانشجویی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی و فرهنگی لازم است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار همه اقدامات اشاره شده باید سلسله نشست‌های تخصصی با هدف اقناع و تشریح دستاوردهای کشور در سطوح مختلف پیش بینی و عملیاتی گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: آنچه مهم است آنکه باید به موازات تشریح دستاوردها و اقدامات نظام، بیان موانع و مشکلات عدم تحقق برخی پروژه‌ها و فرایندهای اجرایی نیز مدنظر قرار گیرد.

همچنین حسن بروشکی در جلسه شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان نیز گفت: با هدف کاربردی شدن نتایج پروژه های تحقیقاتی، تعیین اولویت‌های پژوهشی در استان با حساسیت و جدیت بیشتری انجام گیرد.

وی اظهار کرد: اگر به دنبال عملیاتی شدن نتایج پروژه های تحقیقاتی هستیم باید موضوع تعیین اولویت‌های پژوهشی در استان با حساسیت و جدیت بیشتری انجام گیرد.

وی گفت: برای جلوگیری از افت تحصیلی و کاهش آمار بازماندگان از تحصیل، موضوعات پژوهشی خاص در اختیار معلمان پژوهنده و محقق قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلمان پژوهنده می‌توانند با تلاش، ابتکار، خلاقیت و استمرار در پژوهش، دستاوردهایی کسب کنند که نویدبخش اتفاقات خوبی برای مدارس استان ما باشد.

گفتنی است در این نشست سیاست‌های کلی پژوهش در استان با عنایت به مسئله شناسی و آینده پژوهی در زیست بوم جدید و فضای پیش رو، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد