hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان محکوم شد

یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان محکوم شد

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت بیش از ۱۰ میلیارد ریالی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن خوراکی در زاهدان خبر داد.

به گزارش رویدادایران منصور انصاری اظهار کرد: پرونده مربوط به ثبت نشدن کالای موضوع قاچاق در سامانه جامع انبارها شامل انواع روغن خوراکی به ارزش هشت میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به محتویات پرونده و احراز اینکه روغن های خوراکی کشف شده فاقد قبض ورود و خروج در سامانه جامع انبارها هستند، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال معادل یک چهارم کالای خارج نشده، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین شعبه متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

وی عنوان کرد: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان در بازدید از یک شرکت بین المللی و استعلام لازم از سامانه جامع انبار ها این تخلف را کشف و برای تعزیرات حکومتی ارسال کردند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد