hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > توجه به مسائل فرهنگی هزینه‌های سیاسی و امنیتی را کاهش می‌دهد

توجه به مسائل فرهنگی هزینه‌های سیاسی و امنیتی را کاهش می‌دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: توجه به مسائل فرهنگی، هزینه‌های سیاسی و امنیتی را کاهش می‌دهد و راه حل‌ بسیاری از این مشکلات تقویت حوزه فرهنگ است.

به گزارش رویداایران به نقل از ایرنا ، علی سرگزی روز یکشنبه در همایش استانی سواد انتخاباتی و تاثیر رسانه در مشارکت حداکثری بیان کرد: سیستان و بلوچستان مانند همیشه جزو استان‌های سرآمد در حوزه انتخابات است و امسال هم این مردم نقش پررنگی را در صحنه مهم انتخاباتی رقم خواهند زد.

وی افزود: اوضاع منطقه بسیار آشفته است؛ دیوانگی رژیم صهیونیستی و افسارگسیختگی این رژیم کودک‌کش برای همگان عیان شده به طوری که صدای حامیان خودش را هم درآورده این نشان می‌دهد دشمن برای نیل به اهداف شومش تنها به منافع خود فکر می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کشور در مقطعی حساس قرار دارد، اظهارکرد: اتفاقات اخیر از حادثه کرمان و راسک نشان می‌دهد دشمن اقداماتی در دستور کار دارد و مدت‌هاست برای القاء یاس و ناامیدی و حتی کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای برنامه‌ریزی کرده است.

سرگزی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران گفت: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان از اجرای پروژه‌های عمرانی برای توسعه از شمال تا جنوب این استان در حال رخ دادن است که بی‌نظیر بوده تنها در حوزه فرهنگ و هنر طرح‌هایی در حال اجراست که این استان را از محرومیت خارج می‌کند.

وی بیان کرد: مدیران باید اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند را اطلاع رسانی کنند، ضعف اطلاع رسانی و عدم اطلاع مردم از این طرح‌ها باعث القای ناامیدی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب و گلایه ایشان از تنبلی‌های دهه ۸۰، گفت: اگر نبود این تنبلی‌ها امروز توسعه در این منطقه بیشتر بود اکنون نیز همگان پای کار بوده و طرح‌ها با سرعت در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد