hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب‌های اجتماعی در سیستان و بلوچستان

لزوم رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب‌های اجتماعی در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب‌های اجتماعی بخصوص مشکل اشتغال تاکید کرد و گفت: باید فرصت‌ رشد و پیشرفت برای قشر محروم فراهم و خدمت رسانی و خدمات دهی مناسبی انجام شود.

به گزارش رویدادایران ، محمد کرمی در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی استان با تسلیت درگذشت مرحوم دولت آبادی بیان داشت: آن مرحوم انسانی وارسته، اهل تلاش، خدمت رسان به مردم و بسیار اخلاق مدار بودند.

محمد کرمی همچنین شهادت وفات خرم استاندار آذربایجان شرقی را نیز تسلیت گفت و افزود: سردار خرم از فرماندهان پرتلاش و جانباز دوران دفاع مقدس و از اسرای جنگ سوریه بودند.

وی شهادت جمعی از رزمندگان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را نیز تبریک و تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

استاندار بیان داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است و می‌خواهد آمریکا را نیز در این باتلاق گرفتار نماید، قتل عام ۲۴ هزار زن و کودک بی دفاع و ویران نمودن خانه‌های مردم و آوارگی هزاران نفر رفتار دیوانه وار این رژیم کودک کش است.

کرمی با اشاره به موضوع ائتلاف یمن تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رو به سقوط است بنابراین به هر جنایتی چنگ می‌اندازد و کارهای شنیع انجام می دهد و متاسفانه هیچ دولت و نهادی در این دنیا از او بازخواست نمی‌کند.

وی اذعان کرد: در برخی از سفرهای شهرستانی مشاهده می شود افرادی یک سال منتظر دریافت وام هستند که با آن برخی از مشکلات خویش را در حوزه شغل و مسائل مربوط به زندگی شان مرتفع نمایند.

استاندار با مخاطب قرار دادن مدیران گفت: اگر گره از مشکلات خلق باز کنید خداوند گره از مشکلاتتان را باز خواهد کرد و رضایت افراد در زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: نگاه یکسان به مراجعین در دستور کارتان باشد و خواسته های مردم از شما نعمتی است که خداوند به شما عطا کرده، چرا که رفع مسائل و مشکلات مردم عمل صالح است.

 استاندار اذعان کرد: حسرت خوردن یکی از عذابهای الهی است، در یوم الحسرت انسان حسرت کارهایی که می‌توانست انجام بدهد و انجام نداده را می‌کشد و اکنون پرودگار به شما موقعیت داده و جایی قرار گرفته‌اید که می‌توانید گره از کار مردم باز کنید.

کرمی بر رفع مشکلات مسکن مردم و آسیب‌های اجتماعی بخصوص مشکل اشتغال تاکید کرد و بیان داشت: باید فرصت‌ رشد و پیشرفت برای قشر محروم فراهم و خدمت رسانی و خدمات دهی مناسبی انجام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد