hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خرید جدید پرسپولیس آماده تست پزشکی در تهران شد

خرید جدید پرسپولیس آماده تست پزشکی در تهران شد

ستاره قطری پرسپولیس آماده تست پزشکی در تهران

مدافع چپ پای مدنظر پرسپولیس که با این باشگاه به توافق نهایی دست یافته ساعاتی دیگر در تهران حاضر خواهد شد تا تست پزشکی‌اش را پشت سر بگذارد.
به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن را باید اولین خرید زمستانی پرسپولیس قلمداد کرد و این مدافع چپ‌پا و باتجربه قطری در اولین گام از روند قراردادی خود ساعاتی دیگر در تهران حاضر خواهد شد.
عبدالکریم که سابقه ۱۱۵ بازی ملی دارد، سال‌ها در السد حضور داشت و در نهایت بعد از مشکلات پیش آمده از فوتبال قطر تبعید شد. او طی روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با پرسپولیس داشته و طرفین روی مدت و همچنین مبلغ قرارداد به توافق نهایی دست یافته‌اند.

عبدالکریم که تا فردا (یکشنبه) با باشگاه خود قرارداد دارد، بعد از آن با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته راهی تهران خواهد شد و بلافاصله نیز تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و در صورت قبولی در آن که بعید است مشکلی در این رابطه شکل گیرد، مراحل پایانی امضای قراردادش را پشت سر خواهد گذاشت.

پرسپولیس طی فصول اخیر در سمت چپ دفاعی‌اش با مشکلات بزرگی مواجه بوده و معمولا از بازیکنان غیرتخصصی مثل محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی نعمتی سود می‌برد. به نظر می‌رسد با توافق نهایی با عبدالکریم حسن، این مشکل و ضعف سرخپوشان نیز برطرف شده و به این ترتیب آنها اولین گام قدرتمند خود را در نقل و انتقالات بردارند.

 

منبع: khanefootball-50717

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد