hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > زمان انتخاب خودروهای وارداتی این گروه مشخص شد

زمان انتخاب خودروهای وارداتی این گروه مشخص شد

اقتصادنیوز: رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد و بر این اساس، مراحل انتخاب خودروی جانبازان در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مهدی ضیغمی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به بند (و) تبصره( ۷) قانون بودجه ۱۴۰۲ جانبازان معزز جسمی - حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آیین نامه اجرایی آن جانبازان ۷۰ درصد ویژه و بالاتر تا سقف ۳۵ هزار یورو، جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه تا سقف ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو می‌توانند خودروی وارداتی انتخاب نمایند .

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد. بر همین اساس ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان ۷۰ درصدی عادی و در نهایت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد امکان انتخاب خودرو را دارند. کلیه مراحل انتخاب خودروی جانبازان در سه سطح فوق در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از جانبازان خواست با توجه به اینکه نمایندگان آنان به صورت مجدانه پیگیر موضوع خودرو وارداتی جانبازان هستند لذا به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند و تمام اطلاعات را از مجاری رسمی خبری پیگیری کنند.

 

منبع: eghtesadnews-623401

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد