hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رفع بیش از 1300 مورد اتفاقات خط انتقال، شبكه و انشعاب از ابتدای سال تاکنون

مدیر امور آب و فاضلاب رامیان:

رفع بیش از 1300 مورد اتفاقات خط انتقال، شبكه و انشعاب از ابتدای سال تاکنون

مدیر امور آب و فاضلاب رامیان از رفع بیش از 1300 مورد اتفاقات خط انتقال، شبکه توزیع آب و انشعاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسن فدایی افزود: از این میزان 820 مورد اتفاقات انشعاب، 408 مورد اتفاقات شبکه توزیع آب و 134 مورد اتفاقات خط انتقال بوده است.
 
 وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده گفت: در مدت مذکور استاندار سازی 600 مورد انشعاب همراه با اصلاح شبکه ،  نصب 467 فقره  انشعاب جدید ، 93مورد رفع گیر و نشتی کنتور های مشترکین از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است .
 
  فدایی اظهار داشت: 24 دستگاه کنتور خراب مشترکین، 32 مورد مرئی سازی شیرآلات شبکه و شستشوی 125 کیلومتر شبکه و خط انتقال آب شرب و 37 هزار و 240  مورد انجام آزمون کلر سنجی آب از فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب آزادشهر در این مدت می باشد . 
وی از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب رامیان را اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال بطول 26000 متر از ابتدای سال تاکنون عنوان نمود.
 
 مدیر امور آب و فاضلاب رامیان در پایان تصریح کرد:  در راستای فراهم آوردن امکان بهره برداری بهتر و مطمئن تر چاه ها و رفع کمبود آب شرب حفر و تجهیز 3 حلقه چاه و  بهسازی و تعویض الکتروپمپ 11 حلقه چاه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد