hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > یادواره شهدای معلم فارس در شلمچه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس:

یادواره شهدای معلم فارس در شلمچه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: یادواره شهدای معلم این استان، به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید فارس در شلمچه برگزار می‌شود.

دکتر ایمان ایمانی‌فر درجلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان فارس گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت در استان خوزستان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت:این اعزام به صورت همزمان از ۲۱ شهر استان انجام و طی آن بیش از یک هزار معلم شاغل در فارس به این اردوها اعزام می‌شوند.

ایمانی فرگفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: برگزاری این یادواره به عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می شود و در آن علاوه بر معلمان استان، برخی چهره های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت.

ایمانی‌فر خاطرنشان کرد که کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ راهی شلمچه می‌شوند.

مدیرکل اموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: این استان، چهارهزار و ۲۱۲ معلم و دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است که ۴۹۹ نفر از آنان معلم بوده‌اند.

محمدخلیل عسکری گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت یک فرصت بی بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصا دانش‌آموزان بسیار موثر است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان فارس گفت: همه قوانین مربوط به برگزاری اردوها و خصوصا صدور احکام ماموریت، بیمه و ... مورد توجه جدی قرار گیرد.

عسکری بااشاره به اینکه معلمان در این اعزام حضور دارند گفت: نقش راویان و روایت گران در این اردو برای تبیین دستاوردها بسیار مهم است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد