hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > موفقیت های پیاپی، روابط عمومی هلال احمر گلستان را در صدر استان ها نشاند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان

موفقیت های پیاپی، روابط عمومی هلال احمر گلستان را در صدر استان ها نشاند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: روابط عمومی این جمعیت پس از کسب موفقیت های پیاپی در ارزیابی های دوره ای و فصلی از سوی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور به عنوان استان شاخص معرفی شد.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: روابط عمومی به عنوان قلب سازمان در معرفی آن نقش تعیین کننده ای دارد و اگر امروز جایگاه جمعیت هلال‌احمر گلستان به تثبیت رسیده است، نتیجه تلاش کل مجموعه و همچنین اطلاع رسانی دقیق و به موقع و پر رنگ کردن فعالیتهای همکاران در کل استان است. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: تلاش و اقدامات گروهی و تیمی حوزه روابط عمومی هلال احمر گلستان در سطح استانی و ملی باعث شده این استان در شاخص های ارزیابی دوره ای جایگاه ویژه ای کسب کند. 

غریب‌آبادی تصریح کرد: براساس ارزیابی های اداره کل روابط عمومی و ارتباط مردمی جمعیت هلال احمر روابط عمومی این استان در سه ارزیابی طرح خدمات نوروزی، هفته هلال احمر و تابستان ۱۴۰۲ رتبه برتر را کسب کرده است و تثبیت این رتبه ها در آخرین ارزیابی در سه ماهه سوم سال جاری باعث شده این استان از سطح ارزیابی استانی خارج و به عنوان استان شاخص معرفی و در صدر قرار گیرد.

وی گفت: اینجانب ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای تلاشگران این حوزه در سطح ستادی و شهرستانی، از تلاشهای خالصانه آنها در انعکاس زحمات و خدمات نیروهای خدوم هلال احمر صمیمانه قدردانی می کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد