hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شرایط بیماری کرونا در شاهرود و میامی همچنان قرمز است

شرایط بیماری کرونا در شاهرود و میامی همچنان قرمز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه ازسرگیری فعالیت کانون‌ها، مساجد با توجه به شرایط موجود موردپذیرش نیست، گفت: شرایط بیماری کرونا در شاهرود و میامی همچنان قرمز است.

رضا چمن ظهر دوشنبه در جلسه رزمایش ویدئو کنفرانسی مواسات به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شهرستان شاهرود به دلایل مختلف در معرض شدید شیوع کرونا ویروس قرار دارد، ابراز داشت: باوجود افزایش شیوع در هفته‌های گذشته، اما هرگز حجم مشکل، بالاتر از ظرفیت ما نبود و تاکنون این ویروس مچ ما را نخوابانده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش امامان جمعه و فرمانداران و دیگر مسئولان برای مقابله کرونا ویروس در استان سمنان بابیان اینکه هشدارها باید جدی گرفته شود، افزود: علیرغم فعالیت‌های صورت گرفته اما همچنان وضعیت شیوع این ویروس در حوزه این دانشگاه قرمز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در نیمه اسفند یک نفر مبتلابه کرونا ویروس، سه نفر را بیمار و اکنون یک نفر مبتلابه کرونا ویروس، یک نفر را بیمار می‌کند، ابراز داشت: چرخه ویروس کرونا همچنان در حوزه شاهرود فعال است و اگر مدیریت نمی‌شد، میزان تلفات و ابتلاء مردم به کرونا ویروس به پنج برابر شرایط کنونی می‌رسید.

چمن با تأکید بر اینکه ریشه‌کنی بیماری ویروس کرونا کمک همه گروه‌ها، مسئولان و اقشار مختلف مردم را می‌طلبد، در ادامه تصریح کرد: در بحران‌هایی ازاین‌دست می‌بایست موازی کاری افزایش یابد و خیران سلامت باید با توجه به رویکردهای دانشگاه‌های علوم پزشکی به میدان بیایند.

وی ضمن بیان اینکه ازسرگیری فعالیت کانون‌ها، مساجد با توجه به شرایط موجود موردپذیرش نیست، افزود: بهترین حالت تا پایان اردیبهشت و در بدبینانه‌ترین حالت پایان شهریور به مرحله مهار ویروس خواهیم رسید و باید مراقب تحلیل‌ها در ارتباط با کرونا ویروس بود و آئین‌های مذهبی، جماعت و مساجد و غیره همچنان تعطیل باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد