hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قلی‌زاده: نمی‌توانیم الان قول قهرمانی بدهیم

قلی‌زاده: نمی‌توانیم الان قول قهرمانی بدهیم

علی قلی‌زاده می‌گوید تمام تمرکز تیم ملی روی بازی با هنگ‌کنگ است.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از ورزش سه علی قلی‌زاده، هافبک تیم ملی، در تمرین تیم ملی در مورد شرایط ایران پیش از بازی با هنگ‌کنگ گفت: با بردی که آوردیم روحیه بچه‌ها خیلی خوب است. تمام تلاشمان را می‌کنیم و همه چیز خوب است. امیدواریم که بازی هنگ‌کنگ را هم بتوانیم با نتیجه خوب ببریم و به بازی‌های بعدی برسیم.

او در مورد شرایط خودش گفت: من خدا را شکر شرایط خوبی دارم و همه چیز اوکی است و منتظرم که فرصت بازی برسد.

او ادامه داد: من دوست دارم بازی به بازی جلو برویم و تمام تمرکزمان روی بازی هنگ‌کنگ است. ان‌شاءلله بتوانیم آن بازی را ببریم و به آینده برسیم.

قلی‌زاده در مورد سایر رقبا گفت: همان‌طور که خودتان دیدید، همه تیم‌های قدرتمند خوب بازی‌هایشان را شروع کردم و برد پر گلی داشتند و ما هم با برد پرگل قدرت خودمان را نشان دادیم. در این تورنومنت همه چیز بستگی به شرایط دارد و از الان نمی‌توانیم کسی را مدعی قهرمانی بدانیم و امیدوارم بازی به بازی جلو برویم و بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

هافبک تیم ملی ادامه داد: ما نمی‌توانیم یک قول برای آینده بدهیم و باید بازی به بازی قول بدهیم. ما تمام تمرکزمان روی بازی با هنگ‌کنگ است که این بازی را ببریم و با برد پرگل دل مردم را شاد کنیم. الان همه چیز خوب است و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. امیدوارم حمایت‌ها خوب باشد و مردم پشتمان باشند.

257 251

منبع: khabaronline-1862089

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد