hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > کدام سلبریتی‌ها برای اجرای برنامه یک ساعته شب یلدا در تلویزیون یک میلیارد تومان پول گرفتند؟

کدام سلبریتی‌ها برای اجرای برنامه یک ساعته شب یلدا در تلویزیون یک میلیارد تومان پول گرفتند؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت که صداوسیما برای شب یلدا به برخی از سلبریتی‌ها یک میلیارد تومان پول داده تا ساعتی برنامه اجرا کنند.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت که صداوسیما برای شب یلدا به برخی از سلبریتی‌ها یک میلیارد تومان پول داده تا ساعتی برنامه اجرا کنند!

به گزارش دنیای اقتصاد، از شب یلدا به این طرف، موج بزرگی از اخبار و شایعات در مورد پرداخت پول‌های هنگفت به ‌میهمانان تلویزیون ایجاد شده است.راست و دروغش گردن سایت‌هایی که این اخبار را در مقیاس وسیع پوشش می‌دهند، اما گفتند آن شب به حسن ریوندی و علیرضا بیرانوند و مهدی هاشمی‌نسب دستمزدهای چند صد میلیونی تا یک میلیارد تومانی داده‌اند تا ساعتی روی آنتن باشند.

این روزنامه افزوده است: بحران مخاطب به اوج رسیده یا چون همه «خودی» هستند و دیگر خبری از امثال عادل فردوسی‌پور نیست، پول دادن به ‌میهمان مشکلی ندارد؟ شاید هم مصائب اقتصادی مردم در این شش سال مرتفع شده است. همچنان منتظر می‌مانیم تلویزیون خبرهای اخیر در مورد پرداختی‌های چند صد میلیونی به امثال یحیی گل‌محمدی، علی پروین، مهدی هاشمی‌نسب و حسن ریوندی را تکذیب یا دست‌کم توجیه کند!

 

منبع: etemadonline-648663

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد