hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > عصبانیت روزنامه کیهان از آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب پایگاه دشمن‌اند‍!

عصبانیت روزنامه کیهان از آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب پایگاه دشمن‌اند‍!

روزنامه کیهان نوشت: سال گذشته متعاقب بازداشت دو دروغ‌نگار نیابتی دشمن، رسانه‌های معاند نظام همراه با رسانه‌های مدعی اصلاحات دست به اعتراض و فضاسازی زدند، روز یک‌شنبه نیز که این دو نفر آزاد شدند، همین بنگاه‌های خبری ضد انقلاب، اصلاح‌طلب و نیز حساب کاربری اسرائیل به فارسی به شادی و خوشحالی افتادند!

روزنامه کیهان از آزاد شدن الهه محمدی و نیلوفر حامدی عصبانی و رسانه‌های اصلاح‌طلب را «همکار» دشمنان جمهوری اسلامی خطاب کرد!

به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • سال گذشته متعاقب بازداشت دو دروغ‌نگار نیابتی دشمن، رسانه‌های معاند نظام همراه با رسانه‌های مدعی اصلاحات دست به اعتراض و فضاسازی زدند، روز یک‌شنبه نیز که این دو نفر آزاد شدند، همین بنگاه‌های خبری ضد انقلاب، اصلاح‌طلب و نیز حساب کاربری اسرائیل به فارسی به شادی و خوشحالی افتادند!
  •  رسانه‌های همکار دشمن در داخل که نقاب اصلاح‌طلبی دارند، مطالبی با محتوای بحران‌‌سازی از مسائل و حوادث عادی با هدف ایجاد فشار روانی، اضطراب و خشم انباشته، سیاه‌نمایی از کشور، ایجاد نفرت نسبت به وطن‌، ناامید‌سازی از بهبود اوضاع، تشکیک در مبانی اسلام و انقلاب، دروغ پراکنی و تشویش اذهان، تحریف و وارونه‌نمایی واقعیات، بزک کردن دشمنان اصلی و واقعی کشور، تبرئه و توجیه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اروپا، تخطئه مواضع نظام در برابر زورگویی غرب منتشر می‌کنند و در جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی نقش امتداد داخلی دشمن را ایفا می‌کنند.
  • مدعیان اصلاحات با رسانه‌های معاند همپوشانی دارند و خوراک خبری برای آنان تهیه می‌کنند. این وضعیت یعنی تبدیل شدن رسانه‌های مدعی اصلاحات به پایگاه دشمن، مستلزم پیگرد و برخورد امنیتی و قضائی است که با فوریت انجام شود.
  • بررسی صفحات اجتماعی برخی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مدعی اصلاح‌طلبی نیز نشان می‌دهد آنان مطالب و تصاویری حاوی کشف حجاب، توهین به مقامات عالی نظام، سیاه‌نمایی وضع کشور، انتشار مطالب و تصاویر مبتذل، توهین به مقدسات و... منتشر می‌کنند.
  • یادآور می‌شود، آن دو خبرنگار نیابتی دشمن پس از دستگیری حدود 10 جایزه رنگارنگ از سازمان‌های غربی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد جریان معارض انقلاب در خارج و نظام سلطه حمایت گسترده‌ای از پادوهای خود در ایران انجام می‌دهد. پادوهایی که آگاهانه به کشور خود خیانت می‌کنند.

 

منبع: etemadonline-648487

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد