hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

انتخابات یکی از برکات نظام اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه تا پیش از انقلاب مردم ایران با انتخابات و صندوق رای بیگانه بودند، برگزاری انتخابات و رجوع به آرای مردمی را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست.

به نقل از پلیس فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين سید عليرضا ادياني در نشست صميمي با گروه‌هاي مرجع و ذي نفوذ استان فارس در شيراز، با اشاره به قرارداشتن در آستانه یک انتخابات دیگر، گفت: يکي از اساسي ترين موضوع هاي روز کشور انتخابات و این امر بسيار تعيين کننده است؛ این کشور می‌تواند با درایت گروه‌های مرجع به نقطه کمال برسد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا گفت: قبل از انقلاب اسلامي، مردم ايران چيزي به عنوان رأي و صندوق رأي نمي شناختند و به معناي واقعي کلمه هيچ دخالتي در تعيين سرنوشت خود نداشتند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اين انقلاب اسلامي ايران بود که با بهاي سنگيني که پرداخت کرد و تقديم چندين هزار شهيد گرانقدر، نظام انقلاب اسلامي ايران را به تثبيت رساند.

وي يکي از برکات انقلاب اسلامي ايران را انتخابات عنوان و با تشريح دستاوردهاي مختلف انقلاب اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف، اضافه کرد: امروز روح مواسات، برادري و پيوندهاي ايماني به برکت نظام انقلاب اسلامي در جامعه رشد پيدا کرده است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي را "جمهوري" دانست و گفت: جمهوري به معناي نقش آفريني قانونمند مردم در تعيين سرنوشت خودشان است.

ادياني گفت: مردم عامه نگاهشان به شما عزيزان و سران و بزرگان طوايف است و جايگاه شما در بين مردم بسيار مهم و تأثير گذار است.

وي با بيان اينکه امروز همه کفر در برابر همه اسلام صف آرايي کرده است، گفت: دشمنان با ديدن اقتدار ايران اسلامي، سراسيمه مي شوند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا با بيان اينکه کساني که با انتخابات مخالفند، مخالف اسلام و نظام انقلاب اسلامي ايران هستند، گفت: به فضل الهي همگان نابودي آمريکاي جنايتکار و اسرائيل غاصب را خواهيم ديد.

 

عزت جمهوري اسلامي ايران روز به روز بيشتر مي شود

جانشين معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي کل کشور نیز ضمن تأکيد بر تعامل و همکاري پليس و سران طوايف، گفت: ما دست دوستي و رفاقت به شما مي دهيم تا امنيت و احساس امنيت را در جامعه ارتقاء دهيم.

سردار محمد شرفی افزود: انقلاب اسلامي ايران به برکت امام خميني (ره) به پيروزي رسيد و از آن زمان منافع نظام سلطه به خطر افتاد و امروز مي خواهند به هر نحو ممکن منافع از دست رفته خود را برگردانند.

سردار شرفي گفت: در اين راستا دشمنان اين مرزوبوم با راه اندازي جنگ نرم و جنگ‌هاي ترکيبي و شناختي سعي مي‌کنند به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران آسيب وارد سازند، ولي به مانند هميشه ناکام مي‌مانند.

جانشين معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي کل کشور با اشاره به نزديک بودن به زمان انتخابات، گفت: در مقطع فعلي هم دشمنان بر عليه نظام انقلاب اسلامي توطئه مي‌کنند و به گونه‌اي فضا را آلوده مي‌سازند تا به نقشه‌هاي شوم خود دست يابند.

وي سران طوايف و افراد ذي نفوذ را محبوب قلب ديگران و داراي جايگاه والايي در جامعه دانست و گفت: در مقطع کنوني وظيفه اين است که همگان را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دعوت کنيم.

سردار شرفي خاطرنشان کرد: با وجود همه دشمني ها بر عليه نظام انقلاب اسلامي، عزت جمهوري اسلامي ايران روز به روز بيشتر مي شود.

 

دشمنان به دنبال بر هم زدن اتحاد و همدلي ما هستند

فرمانده انتظامي فارس نیز گفت: سران طوايف و قبايل در سطح استان فارس همکاري و تعامل بسيار خوبي با مجموعه انتظامي استان دارند که نتيجه آن امنيت و آرامش مي باشد.

سردار رهام‌بخش حبیبی با اشاره به جايگاه و مقام بالاي سران طوايف در جمع مردم، گفت: دشمنان مي خواهند با اقدامات خود بين مردم و خدمتگزاران خود فاصله بيندازند که با هوشياري شما عزيزان در اين مسير ناکام مي مانند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: پيام ما به دشمنان ايران اسلامي اين است که همگي از هر قوم و قبيله اي به عنوان يک واحد منسجم بر عليه شما مي ايستيم و اجازه نمي دهيم که امنيت مردم را به مخاطره بيندازيد.

سردار حبيبي تأکيد کرد: هر کس به هر نحو و با هر لباس و مقامي بخواهد امنيت و آرامش مردم را به مخاطره بيندازد، ما به عنوان نوکران مردم، قاطعانه و طبق قانون در مقابل آنان مي ايستيم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد