hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > معرفی پرطرفدارترین مدل های ماشین شارژی

معرفی پرطرفدارترین مدل های ماشین شارژی

امروزه ماشین شارژی جز پرطرفدارترین انواع اسباب بازی های کودک محسوب می شود. به همین دلیل نیز با طراحی های جدید و جذابی تولید و به بازار عرضه می شود. اگر به دنبال خرید ماشین شارژی جدید و پرطرفدار هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید زیرا می خواهیم مدل هایی از این محصول را معرفی کنیم که مطمئنا با انتخاب و خرید آنها می توانید کودک تان را هیجان زده کنید. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مدل ماشین شارژی بازار در سال 2024

 

برندهای تولیدکننده ماشین شارژی در بازار تنوع بسیارزیادی دارند به همین دلیل نیز شاید انتخاب از میان آنها برای شما سخت باشد. برای اینکه بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید که در عین کیفیت برای کودک شما نیز جذابیت داشته باشد، سعی می کنیم جدیدترین مدل های بازار را به شما معرفی کنیم.

ماشین شارژی رنجروور مدل 6272R

این ماشین شارژی با اینکه دوموتوره است اما در دسته بهترین های بازار قرارمی گیرد. درواقع اگر به دنبال خرید ماشین شارژی هستید که بتوانید تا سن هفت سالگی کودک از آن استفاده کنید این مدل رنجروور بهترین گزینه برای شما خواهدبود زیرا به راحتی می تواند تا 35 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند. از دیگر ویژگی های این اسباب بازی جذاب می توان به قابلیت جلو و عقب شدن، سرعت بالای 5 کیلومتر و اهرم هدایت فرمان اشاره کرد. همه این ویژگی ها در کنار هم رنجروور 6272R را به یکی از بهترین های بازار ایران تبدیل می کند.

ماشین شارژی جیپ

اگر کودک شما به ماشین های شاسی علاقه دارد می توانید از برند جیپ برای او یک ماشین شارژی جذاب خریداری کنید. ماشین شارژی های این برند معمولا چهارموتوره طراحی می شوند پس قدرت و سرعت قابل توجهی دارند. از طرف دیگر می تواند تا وزن35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند از این رو نیز برای سنین بالا هم قابل استفاده است. صندلی های این ماشین شارژی از چرم ساخته شده است به همین دلیل نیز کودک از بازی کردن لذت خواهدبرد.

از طرف دیگر این محصول به مجهز به سیستم گهواره ای است به همین دلیل نیز جز ماشین شارژی های دومنظوره محسوب می شود که هزینه خرید والدین را به حداقل می رساند و از همان سنین پایین نیز قابل استفاده است. البته برای کاهش خطرات احتمالی در سنین پایین می توانید با کمک ریموت کنترل روی حرکات کودک به خوبی کنترل داشته باشید.

راهنمای خرید ماشین شارژی دخترانه و پسرانه با قیمت ارزان

ماشین شارژی پورشه 1520

پورشه یکی از برندهای مطرح جهانی است که همواره خودروهای آن مورداستقبال مردم بوده است. ماشین شارژی های این برند نیز طراحی خاص و جذابی دارد به همین دلیل نیز جز بهترین های بازار دسته بندی می شوند. ماشین شارژی1520 پورشه می تواند تا وزن 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند از این رو نیز تا مدت ها قابل استفاده خواهدبود. این ماشین شارژی دوموتوره است پس از نظر قدرت و سرعت خیلی برای کودک مشکل ساز نخواهدبود. از طرف دیگر تمامی نکات ایمنی در طراحی این محصول رعایت شده است که از جمله آنها می توان به کمربندایمنی قابل تنظیم اشاره کرد.

ماشین شارژی مازراتی لوانته مدل 6601

اگر به دنبال خرید بهترین مدل ماشین شارژی بازار هستید که زیبایی آن کودک شما را بهت زده کند، مازراتی لوانته مدل 6601 یکی از بهترین ها برای شما خواهدبود. این ماشین شارژی به راحتی در فضای بیرون از منزل قابل استفاده است و هیچ مشکلی در طولانی مدت برای آن ایجاد نخواهدشد. البته که کمک فنرهای به کاررفته در آن به صورتی است که تمامی ارتعاشات بیرونی را به خوبی خنثی می کند و سواری راحت و ایمن را برای کودک رقم خواهدزد.

امکانات بسیارخوبی نیز در ساختار این ماشین شارژی به کاررفته است که ازجمله آنها می توان به درب بازشو، سیستم موسیقی، استارت دکمه ای،دستگیره حمل چمدانی و ... اشاره کرد.  

ماشین شارژی BMV GT3

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم تنوع ماشین شارژی های موجود در بازار بالاست به همین دلیل نیز بهتراست قبل از خرید نیازهای خود را لیست کنید. اگر سبک موردعلاقه فرزند شما ماشین شارژی مسابقه ای است،  BMV GT3یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شماست. دقت داشته باشید این ماشین شارژی از طراحی واقعی خودروهای برندBMV  الهام گرفته شده به همین دلیل نیز همواره مورد استقبال کودکان قرارمی گیرد.

دقت داشته باشید از آنجایی که این ماشین شارژی در دسته ماشین شارژی مسابقه ای قرارمی گیرد به تبع باید سرعت و قدرت بالاتری نسبت به سایرین داشته باشد به همین دلیل نیز به صورت چهارموتوره طراحی شده است. این ماشین شارژی را می توانید تا سن هفت سالگی برای فرزندتان استفاده کنید و البته با کمک ریموت کنترل بلوتوثی روی حرکات وی نیز به خوبی نظارت داشته باشید.

 

منبع: sharghdaily-914823

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد