hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > یک دعوت، فاصله شما تا رسیدن به وسپا، ارمغانِ زمستانی بلو

یک دعوت، فاصله شما تا رسیدن به وسپا، ارمغانِ زمستانی بلو

وسپا از آن دست آرزوهایی‌ست که خیلی از ما را یاد جوانی‌مان می‌اندازد. آن موتور‌های خوش‌رنگی که انگار از دنیای خیال بیرون کشیده‌ شده‌اند. هر چقدر هم که سن‌مان بالا‌تر رفت، به این فکر کردیم که پول‌مان را بدهیم و ماشین سفیدی بگیریم و آرزوهای جوانی را خاک کنیم. حالا بلو می‌خواهد ما را به آرزوهای‌مان برساند. با دعوت یک نفر در قرعه‌کشی وسپا شرکت کنید تا شاید برنده یکی از آن هفت وسپای رنگی و فانتزی باشید. فقط باید عجله کنید که تنها سه روز فرصت دارید.

بلو در قرعه‌کشی زمستان خود که از 11 تا 26 دی‌ماه 1402 برگزار می‌شود، تصمیم گرفته‌ تا به هفت نفر از کسانی که دوست خود را به بلو دعوت کرده‌اند یک وسپای رنگی بدهد. تنها کاری که باید بکنید تا وارد قرعه‌کشی شوید این است که یکی از دوستان‌تان اپلیکیشن را نصب و بعد با وارد کردن کد معرف شما کاربر بلو شوند. شاید در بین‌تان افرادی باشند که کارت مشکی دارند و 10 نفر را به بلو دعوت کرده‌اند، اما فقط وقتی می‌توانید این بلیط شانس را از آن خود کنید که در بازه زمانی 11 تا 26 دی کاربری را به بلو دعوت کرده باشید. این شرایط امکانی فراهم می‌کند که اگر تازه با این نئوبانک آشنا شده‌اید، بتوانید به صورت برابر با دیگر کاربران در قرعه‌کشی شرکت کنید.

در قرعه‌کشی‌های قبلی جوایز نقدی از 50 میلیون تا 100 میلیون تومان بود. قرعه‌ بین کاربرانی جابه‌جا می‌شد که تراکنش‌ و فعالیت‌هایی با کارت خود انجام داده بودند. حالا اما شرایط فرق کرده و مهم نیست که چقدر در حساب‌تان موجودی دارید یا حتی با آن حساب تراکنش انجام داده‌اید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که کد معرف خود را به دوستانتان بدهید تا با آن وارد بلو شوند.

همه چیز بستگی به شانس‌تان دارد. اما اگر در این قرعه‌کشی هم برنده نشدید، ناراحت نشوید؛ همیشه جایزه‌ای برای شما وجود دارد. با هر دعوت موفق 30 هزار تومان به حساب شما واریز می‌‌‌شود و پس از دعوت 10 نفر به بلو، نه تنها 300 هزار تومان جایزه گرفته‌اید، بلکه می‌توانید برای گرفتن کارت مشکی هم اقدام کنید. به یاد داشته باشید که فقط تا 26 دی‌ماه فرصت دارید تا در قرعه‌کشی وسپا شرکت کنید. 27 دی‌ماه قرعه‌کشی وسپا انجام می‌شود و ممکن است برنده‌ی قرعه‌کشی این فصل باشید. پس شانس را از خودتان دریغ نکنید، شاید آرزوی جوان‌تان پیر نشود.

صنم حسینخانی

 

 

منبع: sharghdaily-914790

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد