hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ماجرای مرد سبیل‌کلفتی که با پوشیدن چادر زنانه سرقت می‌کرد/ عکس

ماجرای مرد سبیل‌کلفتی که با پوشیدن چادر زنانه سرقت می‌کرد/ عکس

این سارق میان‌سال می‌گوید: برای آنکه شناسایی نشوم، چادر زنانه می‌پوشیدم.

به گزارش شبکه شرق، مرد میان‌سالی که با پوشش زنانه از مجتمع‌های مسکونی سرقت می‌کرد، با هوشیاری اهالی محل در حالی دستگیر شد که تعدادی کفش را زیر چادر پنهان کرده بود.

این سارق میان‌سال که با همکاری انتظامات یکی از مجتمع‌های مسکونی در بزرگراه شهید چراغچی دستگیر شده است، در بازجویی‌های افسران دایره تجسس کلانتری شفای مشهد گفت: برای آنکه شناسایی نشوم، چادر زنانه پوشیدم و به دنبال باتری‌سازی می‌گشتم که از او طلبکار بودم، اما توسط ساکنان مجتمع شناسایی شدم! واز عمل خودم پشیمانم.

در همین حال یکی از ساکنان مجتمع به نیرو‌های انتظامی گفت: وقتی او را دیدم که به طرف دختر ۷ ساله‌ام رفت، خیلی ترسیدم، چون از نحوه راه رفتن او فهمیدم که رفتار زنانه ندارد! به همین دلیل به نگهبان مجتمع اشاره کردم که از فرار او جلوگیری کند.

یکی دیگر از اهالی هم به سرقت کفش‌های اعضای خانواده‌اش اشاره کرد وگفت:وقتی از بیرون به خانه آمدم دیدم کفش‌ها به سرقت رفته است، اما زمانی که از همسایگان شنیدم سارقی با پوشش زنانه دستگیر شده است، متوجه شدم که او به کفش‌های اعضای خانواده‌ام دستبرد زده است.

با توجه به اینکه مرد دستگیرشده، از سارقان حرفه‌ای است و سوابق کیفری متعددی دارد و اکنون برای ادامه جرایم خود به شگرد پوشش زنانه روی آورده است، با صدور دستوری از سوی سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا) تحقیقات بیشتر در این‌باره ادامه یافت.

سرقت

منبع: sharghdaily-914802

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد