hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در فارس ادامه دارد

یک مسئول در جهادکشاورزی فارس:

توزیع گوشت منجمد مرغ و گوساله در فارس ادامه دارد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از ادامه روند توزیع گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله منجمد در سطح این استان خبر داد.

صمد رنجبری یکشنبه 24 دی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان 3549 تن گوشت مرغ منجمد و 130 تن گوشت گوساله منجمد با هدف تنظیم بازار محصولات پروتئینی در سطح استان فارس توزیع شده است.

به گفته وی؛ قیمت مصرف کننده گوشت منجمد مرغ 65 هزار و 700 تومان و گوشت منجمد گوساله 315 هزار تومان است و همشهریان عزیز برای خرید کالای مورد نیاز خود هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد و میزان گوشت ندارند.

این مقام مسئول اظهار کرد: میزان 450 تن گوشت مرغ منجمد از تاریخ دهم دی ماه در سطح استان فارس در حال توزیع است و برنامه ریزی برای ادامه این روند تا پایان سال و به خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: گوشت منجمد قرمز با ارز دولتی و از کشورهای برزیل، مالزی، مجارستان و کشورهای همسایه در حوزه CIS به استان فارس وارد می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محل توزیع کالاهای مذکور را فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و همچنین صنوف منتخب در قالب طرح هزار فروشگاه دانست.

رنجبری با اشاره به آمار توزیع کالاهای اساسی، افزود: از ابتدای سال تاکنون، میزان چهار هزار و 98 تن انواع برنج هندی و تایلندی در 9 مرحله و میزان 3127 تن شکر در 5 مرحله در قالب طرح تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی خانوار در سطح استان فارس توزیع شده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد