hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تعیین تکلیف مصوبه کاهش خدمت سربازی

تعیین تکلیف مصوبه کاهش خدمت سربازی

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص مصوبه کاهش خدمت سربازی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی شورای نگهبان از رد مصوبه کاهش خدمت سربازی خبر داد.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: سخنگوی شورای نگهبان درباره مصوبه مجلس برای کاهش مدت خدمت سربازی، گفت: این مصوبه ایراداتی داشت و برای اصلاح، به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

طحان نظیف اظهار کرد: حکم دیگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و در مجلس به تصویب رسیده بود که درباره افزایش ظرفیت پزشکی تخصصی بود که ابهام عبارتی داشت و باید اصلاح شود. نسبت به بحث مولدسازی دارایی‌های دولت هم یکسری ایرادات وجود دارد که مجلس باید برطرف کند؛ همچنین حکمی درباره بهبود مشکل ناترازی گاز در فصول سرد سال پیش‌بینی شده بود که حکم خوبی بود و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

او افزود: لایحه موافقت‌نامه ایران و بلاروس برای ارتقای بازرگانی دوجانبه برخلاف شرع اسلام و قانون اساسی شناخته نشد. وی همچنین درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: برخی از ابهامات این لایحه باقی مانده است که اگر مجلس اصلاح کند، ما مصوبات را مجدداً بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: حکم برنامه هفتم توسعه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و ظرف سه سال باید اجرا شود.

منبع: sharghdaily-914409

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد