hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ثبت جهانی مجموعه زندیه شیراز مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است

شهردار شیراز:

ثبت جهانی مجموعه زندیه شیراز مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است

شهردار کلان‌شهر شیراز در جلسه با مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  استان‌های فارس و اصفهان گفت: ثبت جهانی مجموعه زندیه مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است.

محمدحسن اسدی در جلسه با مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اظهار کرد: ثبت جهانی مجموعه زندیه مطالبه مدیریت شهری از میراث فرهنگی است.

وی بر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها و مسؤولین استانی و شهری در موضوع ثبت جهانی مجموعه تاریخی-فرهنگی زندیه و حفظ، نگهداری و بهسازی آن تأکید کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز اضافه کرد: حفظ، نگهداری، مرمت و بهسازی بافت تاریخی و افزایش سرانه گردشگری در شهر شیراز از رویکردهای مدیریت شهری است.

اسدی خاطرنشان کرد: انتظار مدیریت شهری از مجموعه میراث فرهنگی فارس، همکاری بیشتر در حفظ و نگهداری و بهینه‌سازی این ثروت ملی و میراث گذشتگان است.

اسدی گفت: شهرداری این کلان‌شهر با همکاری و نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موفق به اجرای فاز اول مجموعه زندیه شد و مرمت، بازسازی و احیای مجموعه زندیه با کمترین تغییرات در فاز اول انجام و بقیه مرمت درحال اجرا است.

شهردار شیراز گفت: هیچ‌گونه تخریب و تعریضی در اجرای فازهای مجموعه زندیه انجام نشده و اقداماتی همانند کف‌سازی، بدنه‌سازی، احیای میدان توپخانه و میدان نقاره‌خانه در برنامه‌های مدیریت شهری است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد