hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > بازار ارز و سکه تهران زیر سایه افزایش قیمت جهانی طلا!

بازار ارز و سکه تهران زیر سایه افزایش قیمت جهانی طلا!

اقتصادنیوز: بازار طلا و ارز تهران امروز 23 دی ماه 1402 تحت تاثیر افزایش قیمت جهانی طلا قرار داشت.

به گزارش اقتصادنیوز،؛ قیمت طلای جهانی امروز تا ۲۰۴۹ بالا رفت و این در حالی بود که دو روز قبل اونس طلا در حدود ۲۰۳۰ دلار قرار داشت. در بازار داخلی ایران هم آنطور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد، عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۲ میلیون و 687 هزار و 500 تومان بود که در مقایسه با دو روز پیش، بیش از 70 هزار تومان گران شده است.

 قیمت سکه هم امروز به حدود ۳۳ میلیون و 350 هزار تومان رسید.

البته به گفته معامله گران علاوه بر بازار سکه قیمت ها بازار ارز هم صعودی بود.برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم که دو روز قبل با ۱۴ هزار و ۲۸۰ تومان بسته شده بود، امروز با ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی شد.روند صعودی نرخ حواله درهم در ادامه معاملات نقدی امروز ادامه پیدا کرد و به ۱۴ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. عصر امروز هم قیمت درهم در حول و حوش 14 هزار و 500 تومان بود.  برخی از معامله گران مدعی بودند که درهم لیدر بازار ارز شده است. نرخ برابری درهم به دلار هم امروز وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد. 

در همین راستا، بنابر ادعای بازیگران ارزی قیمت دلار تهران دو روز قبل در حدود ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شده بود،امروز بنابر ادعای برحخی از معامله گران با رشد هیجانی خود به نزدیک مرز 53 هزار تومان رسید. 

در کنار تهران، قیمت دلار در هرات امروز با ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه ظهر به نزدیک مرز ۵۲ هزار تومان رسید. 

همچنین قیمت تتر در روز جمعه بین دو سطح ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۲ هزارو ۴۰۰ تومان در رفت و برگشت بود، به این ترتیب در بازار امروز هم تتر با 53 هزار و 100 تومان معامله شد. قیمت تتر جمعه شب در حدود ۵۲ هزار و ۲۶۰ تومان معامله شده بود. 

برخی از معامله گران می گفتند با افزایش تنش در خاورمیانه و تهاجم آمریکا و انگلیس به یمن، قیمت دلار در معاملات پشت خطی صعودی شده بود و  در بازار امروز هم ادامه پیدا کرد. 

منبع: eghtesadnews-621978

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد