hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > علی لاریجانی از گردونه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ حذف شد؟

علی لاریجانی از گردونه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ حذف شد؟

روزنامه آرمان ملی نوشت: اکنون چهره‌های نزدیک به رئیس سابق مجلس ردصلاحیت شدند.اما چرا ؟ این اتفاق می‌تواند به معنای نه به لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ باشد، چرا که یکی از الزامات کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، حضور افرادی از سوی این فرد در مجلس برای آماده‌سازی فضاست که اکنون لاریجانی از این دسترسی محروم شده است.

روزنامه آرمان ملی از برنامه تندروها برای حذف علی لاریجانی از گردونه رقابت‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ خبر داده است.

روزنامه آرمان ملی نوشت: لاریجانی در کدام نقطه از سپهر سیاسی ایران جای دارد؟ شخصیتی که ردصلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ همه را شگفت‌زده کرد. اکنون هم چهره‌های نزدیک به رئیس سابق مجلس ردصلاحیت شدند.اما چرا ؟ این اتفاق می‌تواند به معنای نه به لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ باشد، چرا که یکی از الزامات کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، حضور افرادی از سوی این فرد در مجلس برای آماده‌سازی فضاست که اکنون لاریجانی از این دسترسی محروم شده است. از سوی دیگر در غیاب اصلاح‌طلبان، تنها رقیب طیف قالیباف و رئیسی در انتخابات مجلس یاران لاریجانی بودند که ردصلاحیت شدند.

این روزنامه در ادامه به نقل از حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: لاریجانی به‌دلیل وزنی که داشت و تاثیری که می‌توانست در روند انتخابات ۱۴۰۰ بگذارد ردصلاحیت شد، در این رابطه هم حرف‌های زیادی داریم که می‌گذاریم برای بعد از انتخابات و الان نمی‌خواهیم فضا را مشوش کنیم.  

 

منبع: etemadonline-648138

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد