hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دستگيري سارق طلاجات در گرگان

رئيس پليس آگاهي استان گلستان:

دستگيري سارق طلاجات در گرگان

رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره سرقت طلاجات از منزل در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 سرهنگ "امير حسام" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح اين خبر اظهار کرد: پس از حضور ماموران در محل و بررسي تخصصي انجام شده مشخص شد سارق از اعتماد همسايه خود سوء استفاده کرده و در نبود وي وارد منزل شده و طلاجات را به سرقت برده است.
 رئيس پليس آگاهي استان گلستان تصريح کرد: با اشراف اطلاعاتي پليس، متهم شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير شد که در تحقيقات به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي استان گلستان با اشاره به کشف اموال مسروقه به ارزش 3 ميليارد ريال، خاطر نشان کرد: طلاجات کشف شده به مالباخته تحويل و متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حسام در پایان به شهروندان توصيه کرد: هنگام ترک منزل و رفتن به مسافرت از نگهداري هر گونه وجه نقد ،اشياء قيمتي ، طلا و جواهرات در منزل خودداري نموده و آنها را به صندوق امانات يا افراد مورد اعتماد بسپاريد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد