hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم در گلستان

نگاه ویژه دولت به مناطق محروم ؛

سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم در گلستان

استاندار گلستان از سرمایه گذاری صد و پنجاه هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم در گلستان از آغاز فعالیت تا کنون خبر داد.

علی محمد زنگانه در حاشیه برگزاری میز خدمت مسوولان دستگاه‌های استان در مسجد جامع شهر قرق از توابع شهرستان گرگان گفت : دولت سیزدهم طی ۲ سال اخیر حدود ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری در استان انجام داده که تعدادی از طرح‌ها به  بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجراست.

او افزود : جایگاه گلستان با وجود داشتن ظرفیت‌هایی برای توسعه اقتصادی، پایین بوده و قرار گرفتن جزو پنج استان فقیر کشور، شایسته نیست.

استاندار گلستان ادامه داد: با این حال دولت سیزدهم برای جبران عقب‌ماندگی و رسیدن به سرانه درآمدی اقتصاد این استان به میانگین کشوری، سرمایه‌گذاری دو هزار و ۲۴۰ هزار میلیارد ریالی را تا پایان دولت سیزدهم هدفگذاری کرده و با جدیت پیگیری می‌کند.

زنگانه با اشاره به جذب اعتبارات ۴۰ هزار میلیارد ریالی برای توسعه استان در پایان دولت قبل، افزود: به برکت دولت سیزدهم جذب اعتبارات از محل تملک دارایی در این استان طی ۲ سال اخیر به چهار برابر دولت قبل معادل ۱۶۳ هزار میلیارد ریال افزیش یافته است.

استاندار با بیان اینکه شتاب در توسعه سرمایه‌گذاری در گلستان ثمره نگاه ویژه دولت سیزدهم به نقاط محروم است افزود : نمونه بارز توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم، شهرستان مرزی مراوه‌تپه استان بود که در ۳۰ ماه اخیر هشت هزار میلیارد ریال در بخش‌های عمرانی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری انجام شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد