hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عزت‌اللهی:تیم خیلی با تجربه ای داریم

عزت‌اللهی:تیم خیلی با تجربه ای داریم

عزت‌اللهی: فلسطین تیمی فوق‌العاده و با احترام است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فلسطین تیم فوق‌العاده و قابل احترامی است.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، سعید عزت‌اللهی در حاشیه تمرین جمعه شب تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: شکر خدا با توجه به اردوی کیش و حضور پرشور هموطنان که خیلی آنجا به ما لطف داشتند، روحیه خوبی برای ما ساختند و قطعاً این انرژی و روحیه در پای ما می‌اید تا برای سربلندی مردم بجنگیم و تورنمنت را خیلی خوب شروع کنیم.
وی درمورد شرایط اردویی تیم ملی عنوان کرد: شرایط مطلوبی داریم. امکانات، زمین تمرین و هتل حتی‌الامکان مطابق نظر کادر فنی بوده است. ما هم به‌عنوان بازیکن وظیفه داریم که تاکتیک‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنیم.
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که در طول تورنمنت هدفی که داریم و انتظاری که مردم دارند را برآورده کنیم. فوتبال بازی اتفاقات است و ما هیچ چیزی را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. مهمترین چیز این است که تمام بازیکنان در کنار کادر فنی مصمم هستند که بهترین نمایش‌مان را ارائه کنیم و از مسابقات سربلند خارج شویم.

عزت‌اللهی در پاسخ به این سؤال که «فلسطین را آنالیز کرده‌اید؟»، عنوان کرد: بله، فلسطین را آنالیز کردیم، آنها فوق‌العاده تیم قابل احترامی هستند. جا دارد که از کادر فنی و کادر آنالیز تیم تشکر کنم. البته تنها فلسطین را آنالیز نکردیم، ما تمام حریفان مرحله گروهی و تیم‌هایی که احتمال بازی با آنها را داریم آنالیز کرده‌ایم. با هماهنگی‌که توسط کادر فنی ما با مسئولان هتل صورت گرفته، بازی‌های فلسطین در اتاق‌های ما بدون توقف پخش می‌شود و این اتفاق خوبی برای ماست تا در زمان استراحت بازی‌های این تیم را ببینیم.

وی در واکنش به بازی در کنار امید ابراهیمی به‌عنوان یک بازیکن باتجربه، عنوان کرد:  چندین سال امید به‌عنوان هم‌بازی من در تیم ملی بوده است. او یک سال هم در بلژیک هم‌بازی من بود. البته تمام بازیکنان تیم ملی فوق‌العاده هستند وافتخار می‌کنم که در کنار چنین بازیکنانی حضور دارم.

هافبک تیم ملی درمورد اینکه تجربه بالای بازیکنان چقدر می‌تواند به موفقیت آنها کمک کند، گفت: قطعاً خیلی می‌تواند کمک کند. ۹۰ درصد مجموعه تیم حداقل یک تورنمنت بین‌المللی در کنار هم بودند و این تجربه می‌تواند در این جام به ما کمک کند و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

منبع: khanefootball-50557

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد