hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توصیه یک فرمانده سپاه به بسیجیان: مانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که زیر آوار زندگی می‌کنند شما هم مقاومت کنید

توصیه یک فرمانده سپاه به بسیجیان: مانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که زیر آوار زندگی می‌کنند شما هم مقاومت کنید

معاون فرهنگی سپاه تاکید کرد: بسیجیان باید همانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که امروز زیر آوار زندگی می‌کنند مبارزه داشته باشند و در برابر جنگ روانی دشمن مقاومت کنند.

مجید بذرافکن، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: عزم بسیج در انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: مدل مقاومت در پیروزی انقلاب اسلامی به جهان ارائه شد و در انتخابات باید مشارکت را نشان و الگو برای سایرین قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان را یاوران و مجاهدان مقام معظم رهبری دانست و افزود: جنایت رژیم صهیونیستی آن‌ها را رسوا کرد و رای دادن هر یک از مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو در حقیقت یک ضربه به رژیم کودک‌کش و دسیسه‌های این رژیم و حمایت‌گرانش است.

بذرافکن خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید همانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که امروز زیر آوار زندگی می‌کنند مبارزه داشته باشند و در برابر جنگ روانی دشمن مقاومت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: یک ایران به قلب کشور یعنی اراک نگاه ویژه دارند و این استان به عنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب و باتوجه به اینکه در محور ارتباطی بین استان‌ها قرار دارد می‌تواند مبلغ موثری باشد.

منبع: etemadonline-647909

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد