hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > استخدام فوری در پلیس فارس

استخدام فوری در پلیس فارس

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: این معاونت برای تامین نیروی تخصصی مورد نیاز خود، افراد واجد شرایط را استخدام می‌کند.

سرهنگ حمید افرامن گفت: منابع انساني ارزشمندترين منابع سازمان‌هاي امروزي به حساب مي‌آيند؛ به نحوي که تحقق بهره‌وري در سازمان‌ها در گرو برخورداري از کارکنان مستعد، کارآمد و بهره‌مند از مهارت‌هاي فني و تخصصي است.

او بیان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس قصد دارد با هدف تامين نيروي انساني مورد نیاز خود در راستای انجام ماموریت‌های این حوزه تخصصی، از میان متقاضیان زن و مرد، افراد واجد شرایط را استخدام کند.

افرامن، با یادآوری اینکه پژوهشگري علوم اجتماعي، خبرنگاري و علوم ارتباطات، مستندسازي (تصويربردار و عکاس)، تدوين‌گري، کارگرداني، متخصص فضاي مجازي، رشته‌های مورد نظر در این استخدام است، گفت: افراد جذب شده با عضويت پيماني در مقطع افسري استخدام می‌شوند.

او در خصوص شرایط این استخدام، داشتن مدرک تحصیلی در رشته‌های یاد شده را لازم دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان بهمن ماه امسال هر روز از ساعت ۷ صبح لغايت ۱۲ ظهر با دردست داشتن اصل مدارک هویتی، تحصيلي و تخصصي شغلی به معاونت فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس مراجعه کنند.

افرامن ضمن یادآوری اینکه نشانی این معاونت، شیراز،پل حر، روبروی کلانتری ۱۱ زند، مجتمع انتظامی شهید بیات، است، گفت: این اقدام در راستای ارتقاء توان تخصصی پلیس فارس در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد