hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > دفاع کیهان از آتش‌زدن برجام در مجلس؛ حسن روحانی انتظار داشت مجلس یازدهم مانند مجلس دهم مجیزگوی او باشد

دفاع کیهان از آتش‌زدن برجام در مجلس؛ حسن روحانی انتظار داشت مجلس یازدهم مانند مجلس دهم مجیزگوی او باشد

روزنامه کیهان نوشت: وی (روحانی) احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد و درباره تحریم‌های چند برابری دوران هشت ساله ریاست‌جمهوری وی بررسی و اقدامی نکند.

روزنامه کیهان به حسن روحانی حمله  و در دفاع از عملکرد مجلس یازدهم در تصویب قانون اقدام راهبردی در برابر برجام دفاع کرده است.

به گزارش کیهان، روحانی در موضوع برجام و مذاکرات هسته‌ای روش بسیار زیرکانه و در عین حال غیر‌مسئولانه‌ای را در پیش گرفته است. وی و تیم مذاکرات دولت وی در ابتدا اختیارات فراوانی را طلب می‌کند و توافقی را با هر ترتیبی منعقد کرده و در آن زمان صراحتا دستاورد خود را فتح‌الفتوح می‌نامد و تمام مسئولیت مذاکرات را بر عهده خود عنوان می‌کند، سپس هنگام آشکار شدن توافق، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و هنگامی که به دلیل خوش‌خیالی و نابلدی، توافقی که به قیمت نابودی توان هسته‌ای کشور و عقب‌گردی در مسیر توسعه کشور بود از سوی آمریکا نقض می‌شود، تقصیر را به گردن هر فرد و نهاد دیگری از جمله مجلس یازدهم که با قانون خود از تضییع بیشتر حقوق ملت جلوگیری کرده و به دوسال خوش‌خیالی واهی روحانی به سازوکار مسخره اروپایی‌ها و اینستکس پایان می‌دهد می‌اندازد.

این روزنامه نوشته است: وی احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد و درباره تحریم‌های چند برابری دوران هشت ساله ریاست جمهوری وی بررسی و اقدامی نکند.

 

منبع: etemadonline-647792

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد