hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > این تلویزیون ۵۵ اینچ 4K، رایگان عرضه می‌شود!

این تلویزیون ۵۵ اینچ 4K، رایگان عرضه می‌شود!

Telly تلویزیون هوشمند جدیدی را در CES به نمایش گذاشته که لازم نیست برایش پولی بپردازید.

شرکت Telly تلویزیون ۵۵ اینچی 4K خود را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت. این شرکت می‌گوید تلویزیون جدیدش برای همه رایگان است البته اگر بتوانید با نمایش تبلیغات در نمایشگر ثانویه‌ی آن کنار بیایید.

Telly دستیار هوش مصنوعی جدیدی مبتنی بر ChatGPT برای تلویزیون جدیدش توسعه داده است که می‌تواند علایق کاربر را به مرور زمان متوجه شود و به او پیشنهادات شخصی‌سازی شده‌ای ارائه دهد. Telly می‌گوید که هدف این دستیار تبدیل تلویزیون به عضوی ارزشمند و تعاملی از خانواده است.

tellysmart-tv-ces-2024-659d9c27db28d1d08cc7cd54 (1)

Telly در مورد عملکرد تلویزیون خود اطلاعاتی ارائه نداده و تنها گفته که هزاران دستگاه از آن را تاکنون به مشتریان تحویل داده است. این شرکت اشاره می‌کند که کاربران تبلیغات نمایش داده شده در این تلویزیون را بیشتر از تبلیغات سنتی شرکت‌های مختلف به خاطر می‌سپارند.

ایلیا پوزین، مدیرعامل Telly، گفت: «ما درحال تبدیل بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش در خانه به قدرتمندترین فروشگاه از زمان ظهور اینترنت هستیم.»

استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی سرویس‌ها، موردی است که در CES امسال زیاد می‌شویم و شرکت‌ها به آرامی درحال حرکت به سمت استفاده‌ی بیشتر از چت‌بات‌ها در محصولات جدیدشان هستند.

تلی همچنین تلویزیون جدیدش را به دوربین برای برقراری تماس‌های ویدیویی مجهز کرده است و با استفاده از قابلیتی به‌نام Zoom Watch Party می‌توان مکالمه را به صفحه‌نمایش دوم انتقال داد و در صفحه‌‌نمایش اصلی تلویزیون به تماشای فیلم یا بازی کردن پرداخت.

با ویژگی T-Commerce زمانی که کاربران با یک تبلیغ در نمایشگر دوم تعامل برقرار می‌کنند، به مرورگر وب متصل می‌شوند و این امکان را دارند که اطلاعات پرداخت خود را برای پرداخت آسان در تلویزیون ذخیره کنند.

منبع: خبر آنلاین

منبع: faradeed-170909

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد